Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Diabolics skrev:Fan, jag missade matchen, mycket bra initiativ.
Jag satt i en ett i Södertälje, precis vid stationen/kanalen, och skrek 50cm framför en 17-tums hederligt tjocktv den kvällen.
PapaEmeritus skrev:Hur gick det? Vann vi?
Klabbe skrev:Mitt minne av detta: Pappa och jag satt som på nålar framför TVn i mitt föräldrahem i Uppsala. Pappa, född och uppväxt i jönnet fick in mig på den rätta vägen genom en match på Hovet (Dif-HV) 1986. Hur som helst, pappa får ett mindre psykbryt när någon jävla Brynäsare kvitterar med 1.23 kvar. Han börjar banka i soffan och skriker Nej,nej,nej!!! Jag som 18-åring behåller ändå lugnet bättre än pappa men känner på något sätt, det här går aldrig. Polarn som är totalt ointresserad av hockey ringer i pausen mellan tredje och sudden och ska snacka skit. Hö, hö Brynäs kvitterade. Mitt svar blir: Ring för helvete inte igen om Brynäs avgör i sudden!! 15.48: Lindbom avgör. Pappa och jag förenas i kram skrattandes och gråtandes.
Tyvärr lever inte min pappa längre men det minnet kommer alltid leva kvar.
shitkicker skrev: Jag går från att vara en "loser" som hejar på bonnagänget HV71 till att vara supporter till SVENSKA MÄSTARNA! Den här förändringen kan nog ingen som inte var med både före och efter förstå, förutom de som var med när HV71 äntligen gick upp i högsta serien.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster