Det är dessvärre bara och inse att säsongen är över.
En säsong där vi blandat och gett rejält.
Om man skall våga sig på en liten bedömning så får den bli enligt följande:
Gunnar levererade på den nivå man kan förvänta sig av honom. Känner mig trygg med honom i kassen.
Hugo var en ny bekantskap för mig. Levererade över förväntan förutom den lilla dippen de sista matcherna.
Kinnvall, underbart att få ha honom i sitt lag även om det bara blev en säsong.
Didrik och Lauridsens säsonger påminde lite om varandra. Stack ut på ett positivt sätt under hösten för att sen "försvinna" lite ju längre säsongen gick. Känns tryggt att ha Didrik kvar i truppen, gillar hans uppoffrande spel. Vi får hoppas att Lauridsen överpresterade i höstas och att Måsarna får vårens Markus.
Williamsson hade jag inte så höga tankar om men får krypa till korset, stabil. Bra Hult.
Emil hade jag däremot förväntat mig mer av, kanske inte fog för det dock.
Persson kommer säkerligen vara saknad i omklädningsrummet, en härlig prick.
Norbe, trevlig bekantskap som det verkar vi får se mer av i Kinnarps.
Martinsson inledde bedrövligt men spelade upp sig efter hand. Precis som hos Emil hade jag förväntat mig lite mer men vet inte heller här om jag har fog för det eller bara hoppades.
Nisse, får hoppas han repar sig. Kom lite mer till sin rätt denna säsongen än förra.
Ikonen inledde svagt, spelade upp sig.
Jocke tvärtom. Härförare i höstas men lite mer osynlig efterhand. Kämpar och sliter dock.
Thörnberg, sista vi sett av honom? Kämpar på men frågan är om det finns mer att ta.
Önerud var ganska osynlig för min del. Trots det blev det hela 17 mål.
Sandin, näsa för målet. Bra värvning.
Mycket snack om Fröbergs vara eller icke vara som förstecenter. Tyckte han växte desto längre säsongen gick.
Holmström hade en tuff start men tog sig efter hand.
Lias rejäl injektion när han kom in, finns det chans vi får behålla honom?
Törngren, svårbedömd. Från briljans till oengagerad. I sina bästa stunder är han en fröjd för ögat.
Bergström, 31 poäng på 38 matcher. Bra tillförskott.
Sandberg jr, visst kan vi förvänta oss mer av honom?
Sandberg sr, krigar och står i. Nyttig i de lägre femmorna.
Samma sak gäller Johnson, gör det han är tilltänkt att göra.
Zion, kul ny bekantskap. Skall bli spännande och se vad han kan tillföra framöver.
Sist men absolut inte minst min personlige favorit, Oscar Sundh.
Han må ha sämst plus/minus i hela laget men det skiter jag fullständigt i.
Vill ha kvar honom oavsett, inte minst för sina straffar och slit i BP.
Samt för att han är Kung helt enkelt.
Det var min "dom", hur lyder er?