Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Nutarviguld skrev:Jag tycker att de bästa matcherna vi gjort denna säsong, då var laget toppat.
Sen gick man ifrån det igen och då dalar det
Precis som du säger så är det ju sjukt slöseri att ta in en spets spelare som Bergström och sätta han ihop med Holmström men jag hoppas det kan betyda att man tänker "Vi ger Holmström en jävla chans nu att få spela med topspelare så ser vi hur det fallar ut" och det fallar ju inte ut alls så har man lite tur ersätter man Holmström, chanser har han fått ordentligt. Finns ingen annan logisk förklarning till varför Holmström får spela med Bergström.
Bergstöm Fröberg Sandin
Camara Andersson Önerud
Thörngren Sandberg Ikonen
Sundh Johnsson Sandberg
Thörnberg
Pg79an skrev:Nutarviguld skrev:Jag tycker att de bästa matcherna vi gjort denna säsong, då var laget toppat.
Sen gick man ifrån det igen och då dalar det
Precis som du säger så är det ju sjukt slöseri att ta in en spets spelare som Bergström och sätta han ihop med Holmström men jag hoppas det kan betyda att man tänker "Vi ger Holmström en jävla chans nu att få spela med topspelare så ser vi hur det fallar ut" och det fallar ju inte ut alls så har man lite tur ersätter man Holmström, chanser har han fått ordentligt. Finns ingen annan logisk förklarning till varför Holmström får spela med Bergström.
Bergstöm Fröberg Sandin
Camara Andersson Önerud
Thörngren Sandberg Ikonen
Sundh Johnsson Sandberg
Thörnberg
Glöm inte att Berget kan spela Center så en kedja med Sandin Bergström Camara hade ju funkat också
Nutarviguld skrev:Kommer ihåg att Hult sa typ "det är som ytter vi ser honom" eller liknande, kan det vara så att Bergström "krävde" att få lira ytter kanske
Weirdo skrev:Nutarviguld skrev:Kommer ihåg att Hult sa typ "det är som ytter vi ser honom" eller liknande, kan det vara så att Bergström "krävde" att få lira ytter kanske
Fast nu tycker jag det räcker med nyförvärv.. Vi har Thörnberg utanför laget och då kanske även Gustafsson kommer tillbaka
JoakimA skrev:Weirdo skrev:Nutarviguld skrev:Kommer ihåg att Hult sa typ "det är som ytter vi ser honom" eller liknande, kan det vara så att Bergström "krävde" att få lira ytter kanske
Fast nu tycker jag det räcker med nyförvärv.. Vi har Thörnberg utanför laget och då kanske även Gustafsson kommer tillbaka
Ett nyförvärv kräver att vi gör av oss med någon först.
Quila skrev:Nu är väl inte Lias spelklar till morgondagens match, men kanske till bortaderbyt mot Oskarshamn på torsdag.
Hur vill ni se kedjorna framöver?
PapaEmeritus skrev:Quila skrev:Nu är väl inte Lias spelklar till morgondagens match, men kanske till bortaderbyt mot Oskarshamn på torsdag.
Han kommer bara träna med laget denna veckan. Nästa vecka är det uppehåll, så debuten blir troligtvis mot BIF den 11 februari.
DocSeverinsen skrev:PapaEmeritus skrev:Quila skrev:Nu är väl inte Lias spelklar till morgondagens match, men kanske till bortaderbyt mot Oskarshamn på torsdag.
Han kommer bara träna med laget denna veckan. Nästa vecka är det uppehåll, så debuten blir troligtvis mot BIF den 11 februari.
Är det bekräftat från HV? Har bara sett påståendet i nån kvällstidning igår, men inte heller de refererar till HV:s organisation.
Henke67 skrev:Jag blev lite nyfiken på en sak. Hur ser formationerna ut på träningarna?
Camara avstängd, Lias skall antagligen inte spela förrän nästa vecka. (Om inte Lillis kört en fuling i media)
Står de då över delar av träningarna. Eller kan man se lite redan nu vad de tänker kring framtiden?
Det kan ju inte vara helt positivt om de tränar i andra formationer än vad det blir när det blir match?
I några korta klipp såg jag Lias passa Önnerud och tvärtom. Slump? eller?
Robert.76 skrev:Henke67 skrev:Jag blev lite nyfiken på en sak. Hur ser formationerna ut på träningarna?
Camara avstängd, Lias skall antagligen inte spela förrän nästa vecka. (Om inte Lillis kört en fuling i media)
Står de då över delar av träningarna. Eller kan man se lite redan nu vad de tänker kring framtiden?
Det kan ju inte vara helt positivt om de tränar i andra formationer än vad det blir när det blir match?
Om jag tolkar Lillis rätt i dagens JP så är en kedja med Lias Filip och Törngren aktuell.
Robert.76 skrev:Henke67 skrev:Jag blev lite nyfiken på en sak. Hur ser formationerna ut på träningarna?
Om jag tolkar Lillis rätt i dagens JP så är en kedja med Lias Filip och Törngren aktuell.
Quila skrev:Robert.76 skrev:Om jag tolkar Lillis rätt i dagens JP så är en kedja med Lias Filip och Törngren aktuell.
Och det är ju en klockren kedja!

Weirdo skrev:Vilka petar ni när Lill-Törna o Camara kommer tillbaka? Ikonen har ju faktiskt varit rätt bra i slutet, känns inte som det givna valet längre.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster