första minnet av Davidsson var i samband med säsongen 2003/2004
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Sevin skrev:95 var jag med åtminstone. Där är mitt första minne av Davidsson också, när han byter om nere vid sargen i nån finalmatch.
#22 Bemersten skrev:För att få vara med i tävlingen vem som följt vem längst.
Jag tror detta var 87-88 någongång. Sen var det ju fantastiskt att höra på radion att han gjorde a-lagsdebut och gjorde mål i sin första match(mot DIF om jag inte missminner mig)
#22 Bemersten skrev:För att få vara med i tävlingen vem som följt vem längst. Jag har ett mittuppslag från Buster där HV 71 är som lagbild. Bakom detta så finns det en artikel som heter Miniliraren. Vem tror ni det är? Hans största önskan var då att spela i A-laget.
Sevin skrev:#22 Bemersten skrev:För att få vara med i tävlingen vem som följt vem längst. Jag har ett mittuppslag från Buster där HV 71 är som lagbild. Bakom detta så finns det en artikel som heter Miniliraren. Vem tror ni det är? Hans största önskan var då att spela i A-laget.
Haha, den tidningen har jag också hemma! Mycket fint.
Sevin skrev:Eftersom det snart är nyår och en rätt stor kväll för JD så begav jag mig ändå ner i förrådet för att leta fram den lilla artikeln
Diabolics skrev:#22 Bemersten skrev:För att få vara med i tävlingen vem som följt vem längst.
Jag tror detta var 87-88 någongång. Sen var det ju fantastiskt att höra på radion att han gjorde a-lagsdebut och gjorde mål i sin första match(mot DIF om jag inte missminner mig)
... jag stod på södra ståplats den matchen. För feg för att stå på norra bland alla tuffa klapp-å-klangare
Klabbe skrev:Då måste du ha känt dig väldigt ensam eftersom den matchen spelades i Globen.
Diabolics skrev:Klabbe skrev:Då måste du ha känt dig väldigt ensam eftersom den matchen spelades i Globen.
Hmm, minnet är ju inte det som åldras bäst, men jag trodde hans debut i a-laget var på hemmaplan? My bad om det nu inte var fallet.
Konstigt det där med minnen, jag var helt övertygad om att det var hans första match i a-laget.
Hmmm, asså jag har nog blandat ihop detta lite, sorry... jag kan fortfarande ha stått på södra ståplats i hans a-lagsdebut... dock inte hans debut i ES (vilket jag aldrig heller trott eller hävdat).
Fy fan, detta måste vara forumets mest OT inlägg någonsin....
Klabbe skrev:Såg du hans A-lags debut så måste det ju varit en ES-match eftersom HV spelade i ES i januari 93 när JD debuterade. Om det inte var en försäsongsmatch du bevittnade förstås.
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster