Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Inzaneclown skrev:Skellefteå drar ifrån och Luleå går ikapp och om ikväll då uddlösa Hv inte kan stänga matchen.
Norrastååå skrev:Förlängning? Vem avgjorde?
(Passerar Arlanda på E4:an och börjar misstänka att det inte är 3G-täckningen som är problemet utan gamla kassa Csport.)
// JV
sir Ward skrev:Mycket negativt här på forumet.
Alla låg går upp och ned och kan knappast vara någon nyhet för erfarna Blåa fans.
Nu blev det trots allt 2 pinnar efter en medioker match och 5e raka mot Brunäs är ett faktum.
Inzaneclown skrev:sir Ward skrev:Mycket negativt här på forumet.
Alla låg går upp och ned och kan knappast vara någon nyhet för erfarna Blåa fans.
Nu blev det trots allt 2 pinnar efter en medioker match och 5e raka mot Brunäs är ett faktum.
Spelet har sett dåligt ut i ganska många matcher nu. PP är helt under isen och framåt producerar vi inte mycket. Klart att man börjar bli negativ då de andra två topplagen bara sprutar in mål. Jag hoppas verkligen att det vänder snart...
sir Ward skrev:Målskyttet är som det är men är mer oroad av PP som vi var kungar på ett tag.
Tror och vet att det lossnar snart igen och bara jag som är nöjd med Davidssons insats och
framförallt Bengtsson. Vilken match med noll respekt och med jävla driv.
Timpan lär vara lyrisk nu
Inzaneclown skrev:sir Ward skrev:Målskyttet är som det är men är mer oroad av PP som vi var kungar på ett tag.
Tror och vet att det lossnar snart igen och bara jag som är nöjd med Davidssons insats och
framförallt Bengtsson. Vilken match med noll respekt och med jävla driv.
Timpan lär vara lyrisk nu
Önskar att jag kunde dela din optimism där Ward och jag hoppas verkligen att du har rätt, för just nu tycker jag att det ser mörkt ut.
Inzaneclown skrev:sir Ward skrev:Mycket negativt här på forumet.
Spelet har sett dåligt ut i ganska många matcher nu. PP är helt under isen och framåt producerar vi inte mycket. Klart att man börjar bli negativ då de andra två topplagen bara sprutar in mål. Jag hoppas verkligen att det vänder snart...
spursjohan skrev:Inzaneclown skrev:sir Ward skrev:Mycket negativt här på forumet.
"Börjar bli negativ?"
Inzaneclown skrev:Varför spelade inte Fernholm ikväll förresten?
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster