Jompii skrev: Framtiden ser väldigt ljus ut!
Tack för en underbar genomgång för mig/oss som inte hänger med så bra!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Jompii skrev: Framtiden ser väldigt ljus ut!
Diabolics skrev:Jompii skrev: Framtiden ser väldigt ljus ut!
Tack för en underbar genomgång för mig/oss som inte hänger med så bra!
Henke67 skrev:Vilka junisar kommer att bli mer ordinarie i A-laget till nästa år? Både Heikinen och Wennlund gjorde det väl bra när de fick chansen. Hur ser det ut i övrigt? Några backar att skola in?
Henke67 skrev:Tydligen var inte Heikinen bra nog...
Jag tror i och för sig inte att det är ett dåligt vla sett ur hans synvinkel. Men det är knappast solklart att han vill komma hem till HV senare i livet...
Henke67 skrev:Nu är det väl snart någon som säger åt mig att gå på några J20 matcher/träningar själv om jag nu är så intresserad... Men jag erkänner min lathet i frågan!
Hur ser det ut med J18-20 ungdomar bakom Hugo, Zion och Andrae?
Några fler som kan förväntas få chansen någon enstaka gång under säsongen? Kommer vi kunna konkurera i Tex J20 superelit utan ovan nämnda?
frippe-borås skrev:Vet inte alls hur man sonderar terrängen när man jagar killar till hockeygymnasiet.
Känner en kille som är 15år som nyligen valde att flytta från Borås för att spela i Södertälje då hans landslagscoach tränade SSK!
När kommande val för honom angående gymnasiet så lutar det åt Linköping för Hv71 har inte hört av sig.
Här pratar vi om en landslagsmålvakt och Hv har inte ens kollat av intresset.
https://www.eliteprospects.com/player/5 ... ie-rotting
Sen undrar man också vad det är man letar efter när man värvar spelare till J-18! Känns som alla ska vara stöpta i samma form.
När fick vi fram en egen sniper t ex? Eller en riktigt bra offensiv center? Davidsson var väl den senaste!
Här kan man ju både spara en del slantar samt bygga en trupp med killar från egna leden. DIF är ju fantastiska på att få fram rollspelare. Nu har de ett gäng grabbar som står och knackar på dörren. Vad har vi?
Finns det något spännande i våra ungdomslag?
Diabolics skrev:Intressant reportage om HV's juniorverksamhet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster