dekman skrev:Skärpning anbefalles. Detta är inte en tråd för att diskutera mods eller för den delen andra. Kan ni inte hålla er till ämnet så stänger jag ner hela forumet. Problem med individer tas antingen med individen eller med andra mods.
Jag får ta åt mig då jag var en av dom som skrev. Ber då här med om ursäkt. Men ändå inte. Känner nämligen att jag inte kan försvara mobbing och elaka kommentarer, oavsett vem det är som skriver. Om sen hen är moderator eller Kungen av Arabien, rör mig inte ryggen. Mobbing och rent ut sagt elaka och kränkande kommentarer ska uppmärksammas och även beivras. Det är min ståndpunkt. Sen kan man alltid sköta saker och ting snyggare, absolut. Men nu hör det till saken att en mod började, och då kanske det inte är så konstigt att vi dödliga reagerar och känner oss minst sagt tvungna att skriva. Det finns ju gränser och så finns det gränser. Att det sedan är en moderator som skriver nedlåtande och på ett så elakt sätt mot en av våra användare får mig att bli mörkrädd. Det finns inget som kan försvara sånt beteende.
Jag ville bara få det sagt. Om du sen vill stänga av mig en vecka eller på livstid för detta så får det så vara. Jag står upp för människors rättigheter och jag tolererar inte att man gör narr av andra medlemmar. Sen spelar det som sagt ingen roll vilken "titel" man har. Oavsett så gör man inte så.
Nu har jag sagt det jag ville få sagt. I fortsättningen (beroende på om jag blir avstängd eller inte) så kommer det från min sida aldrig mer skällas och tas upp saker om enskilda personer i trådarna, så länge man inte gör sig skyldig till mobbing som i detta fallet. Då kommer mina klagomål oavsett vad det gäller att landa i nån av moderatorernas inkorg.
Nu tog detta fokus från hela topic vilket är synd, men nu fick folk rensa luften.
Jag hoppas verkligen att Hult och Davidsson ger oss något innan 00.00 i morgon. Har för mig att de vart sena förr? Var inte Strömwall en av de som presenterades samma kväll som transferfönstret stängdes?
Tror kanske att Hult har jagat och fiskat. Men förmodligen inte fått de napp han velat ha. Och han har rätt i att man ska ju inte ta in en spelare bara för sakens skull. Då kan det kvitta. Men en reservplan borde man som sportchef ha med i sina kalkyler. Så hoppas de har andra hands alt. om nu deras "förstaval" gick i stöpet.
Det blir ett par pirriga och nervösa timmar framåt. Lite charmigt men ändå magont och kallsvettningar. Må det som är bäst för klubben hända, amen!