Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Eres skrev:Jäklar vilken fin hockey J20 spelar 3-0 mot Ottawa efter 1:a i semin, känns som framtiden hos oss är säkrad.
Kolla på matchen här. https://m.youtube.com/watch?v=A9OwxSfUIe8
capone67 skrev:Eres skrev:Jäklar vilken fin hockey J20 spelar 3-0 mot Ottawa efter 1:a i semin, känns som framtiden hos oss är säkrad.
Kolla på matchen här. https://m.youtube.com/watch?v=A9OwxSfUIe8
J20 spelar final idag kl 19. Nån som vet om det sänds live nånstans?
Henke67 skrev:Så vad tror ni? Ni som sett lite J20 redan i år. Är det några som har chans att göra något större avtryck även i SHL redan i år/nästa år?
Vilka skall vi tro på? Hoppas på?
// Henrik
Henke67 skrev:Jag måste erkänna att jag inte riktigt har koll på årets upplaga av J18/20. Så allt kanske är som det skall. Men lite förvånad blev jag väl när jag såg att det inte finns någon HV-spelare med i småkronornas senaste trupp.
Ok det lät som att Åhman nog fortfarande har en chans att få komma med till JVM. DG skadad och Fehevary fel nationalitet.
Men har vi verkligen inget annat att bidra med? Nåja, det förklarar ju i alla fall varför ingen ville föreslå några fler juniorer som skulle kunna agera breddspelare i SHL...
Diabolics skrev:Henke67 skrev:Jag måste erkänna att jag inte riktigt har koll på årets upplaga av J18/20. Så allt kanske är som det skall. Men lite förvånad blev jag väl när jag såg att det inte finns någon HV-spelare med i småkronornas senaste trupp.
Ok det lät som att Åhman nog fortfarande har en chans att få komma med till JVM. DG skadad och Fehevary fel nationalitet.
Men har vi verkligen inget annat att bidra med? Nåja, det förklarar ju i alla fall varför ingen ville föreslå några fler juniorer som skulle kunna agera breddspelare i SHL...
Precis, finns det någon här som kan ledsaga oss och ge en insikt i om det just nu är en lite svagare kull med junisar, sett till snittet? Vi har väl haft ett hyffsat snitt sett till en tid tillbaka, men jag är hemmablind...
Pg79an skrev:På tal om Tom Hedberg, varför släppte vi honom? Var det hans egna önskemål? Tyckte det var en mkt kompetent och spännande back.
Husmusen skrev:Rykte på Facebook nämner Andreas Falk som ny J20 tränare.
Roligt om det stämmer
frippe-borås skrev:Växjö-HV71 J20 7-0!!!!
Har vi så fantastiskt J20 lag???
Eller är det så slätstruket som A truppen där ingen får sticka ut?
Har dålig koll på J18-20 men vi brukar ju ligga bra till men samtidigt inga spelare som kommer upp till A-laget och tok dominerar som en del andra lag får upp.
Hur är det med scoutingen till juniorlagen? Letar man även rätt karaktär dit?
7-0 mot Växjö som en del spottar på att de inte har egna spelare verkar ha ett bra lag då de fullständigt krossade vårt kära HV71!
Har dålig koll på J18-20 men vi brukar ju ligga bra till men samtidigt inga spelare som kommer upp till A-laget och tok dominerar som en del andra lag får upp.
7-0 mot Växjö som en del spottar på att de inte har egna spelare verkar ha ett bra lag då de fullständigt krossade vårt kära HV71!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster