Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Davestar skrev:Lite oklart svar. Menar du att jag kritiserade Hult nu eller?
Surfcruiser skrev:Johan Rylander skriver i dagens GP att Matt Donovan skall vara klar för HV.
Kanske något som tillkännages närmaste dagarna nu när Frölunda spelat klart!?
Surfcruiser skrev:Johan Rylander skriver i dagens GP att Matt Donovan skall vara klar för HV.
jordfelsbrytare skrev:Surfcruiser skrev:Johan Rylander skriver i dagens GP att Matt Donovan skall vara klar för HV.
Såhär sa min polare idag som är enormt Frölunda fan o kollar alla deras matcher:
Detta var hans bästa säsong både poäng och spelmässigt.
Nackdelen med Donovan är att han stundtals spelar väldigt naivt i egen zon. Men har en stor uppsida offensivt och skulle inte förvåna mig om han tar ytterligare ett steg till nästa säsong. Han har dock vart väldigt ojämn Hos oss och känns i dagsläget inte som någon större förlust. Med det sagt skulle inte förvåna mig om han blommor i Hv hade vart typiskt.
lejacques skrev:Donavan som en av tre tilltänkta toppbackar tar jag alla dagar i veckan. Säg att man skulle behålla Elliott och landa ytterligare en spetsback. Då tycker jag HV har en riktigt bra backsida.
Kallesgranne skrev:Donovan är klar!
Jag tror han är ersättare till Jaakola. I min bok en väldigt bra ersättare till Topi.
Jag tror han är ersättare till Jaakola. I min bok en väldigt bra ersättare till Topi.
Crille skrev:Personligen så saknar jag stjärnglansen lite. Saknar den där spetsforwarden och kanske framförallt, den där poängproducerande och högerskjutande backen med power-play som favoritsysselsättning.
Sir Ward skrev:Kallesgranne skrev:Donovan är klar!
Klar? Inget hört.
Kör PM så inte forumet omkullkastas.
Sir Ward skrev:Sir Ward skrev:Kallesgranne skrev:Donovan är klar!
Klar? Inget hört.
Tack där för svaret din jävel.
Kallesgrannes källa är pålitlig och det bestämmer jag. Punkt!
Sir Ward skrev:Sir Ward skrev:Kallesgranne skrev:Donovan är klar!
Klar? Inget hört.
frippe-borås skrev:Sir Ward skrev:Sir Ward skrev:Klar? Inget hört.
Med andra ord är han klar?
frippe-borås skrev:Tack där för svaret din jävel.
magnus b skrev:Någon som hört något om Johnsson ryktet? Vad är trovärdigheten?
Det skulle i så fall tyda på att man tänker bygga laget lite annorlunda nästa år. Med två tydliga toppcentrar (Ullström, Ljungh), Sen Bengtsson , Gustafsson och Johnsson bakom. Behöver inte alls vara fel att ha lite mer defensiv balans i bygget. Känns som en betydligt mer balanserad centersidan än i år. Tycker även att uppsidan är stor där. Bengtsson tar kliv hela tiden, Gustafsson kommer vara ännu starkare och bättre nästa år, Johnsson känns också intressant.
Andersson711 skrev:magnus b skrev:Någon som hört något om Johnsson ryktet? Vad är trovärdigheten?
Det skulle i så fall tyda på att man tänker bygga laget lite annorlunda nästa år. Med två tydliga toppcentrar (Ullström, Ljungh), Sen Bengtsson , Gustafsson och Johnsson bakom. Behöver inte alls vara fel att ha lite mer defensiv balans i bygget. Känns som en betydligt mer balanserad centersidan än i år. Tycker även att uppsidan är stor där. Bengtsson tar kliv hela tiden, Gustafsson kommer vara ännu starkare och bättre nästa år, Johnsson känns också intressant.
Om vi ska lasta upp Ulla och Ljungh som ”toppcentrar” så kommer vi få problem.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster