Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
jordfelsbrytare skrev:Kul tråd, Jag börjar dessvärre närma mig 30. Jobbar förhoppningsvis snart som chef inom fastighetsbranschen, fastighetsförvaltare i skrivande stund.
Ett onormalt nördigt intresse för Guns'n'Roses och för Hv71.
Dricker för mycket energidryck och äter för mycket chips.
Annars gillar jag träning i mån av tid, resor och att umgås med mina vänner och familj.
Brukar åka till kinnarps 4-5 gånger per säsong, bor mellan Uppsala och Stockholm. Så brukar bli en del åka till Gävle framförallt, även i Stockholm ibland och kolla hvs bortamatcher.
Fd löpare på strax under nationell elitnivå som tvingades lägga av pga ständigt återkommande infektioner.
#22 Bemersten skrev:jordfelsbrytare skrev:Kul tråd, Jag börjar dessvärre närma mig 30. Jobbar förhoppningsvis snart som chef inom fastighetsbranschen, fastighetsförvaltare i skrivande stund.
Annars gillar jag träning i mån av tid, resor och att umgås med mina vänner och familj.
Brukar åka till kinnarps 4-5 gånger per säsong, bor mellan Uppsala och Stockholm. Så brukar bli en del åka till Gävle framförallt, även i Stockholm ibland och kolla hvs bortamatcher.
Fd löpare på strax under nationell elitnivå som tvingades lägga av pga ständigt återkommande infektioner.
Kanske man kan reta dig lite genom att säga att jag såg GNR live 93. Fantastisk konsert.
#22 Bemersten skrev:jordfelsbrytare skrev:Kul tråd, Jag börjar dessvärre närma mig 30. Jobbar förhoppningsvis snart som chef inom fastighetsbranschen, fastighetsförvaltare i skrivande stund.
Kanske man kan reta dig lite genom att säga att jag såg GNR live 93. Fantastisk konsert.
shitkicker skrev:#22 Bemersten skrev:jordfelsbrytare skrev:Kul tråd, Jag börjar dessvärre närma mig 30. Jobbar förhoppningsvis snart som chef inom fastighetsbranschen, fastighetsförvaltare i skrivande stund.
Det gjorde jag också! Use your illusion tour på Stockholms stadion. Grym konsert, helt klart!
Göteborgssupportern skrev:Nyreggad på forumet där jag länge varit en passiv medlem. HV har varit mitt lag sen 1980 då jag brukade gå på matcherna med en kompis och hans morfar och medhavd matsäck. På den tiden funkade det bra att slinka in genom att fråga en vuxen om man fick gå in med denne och Klapp & Klang ägde långsidan. Bor i Göteborg med fru och två barn som jag fostrar till HV-supporters.
Satte för övrigt en slant på guld innan säsongen drog igång till oddset 25 x pengarna. Galen underskattning av svenska spel!
Herkie82 skrev:Grymt inlägg!!!
Diabolics skrev:Herkie82 skrev:Grymt inlägg!!!
Fy fan vad känner mig fattig i sammanhanget![]()
Jag har som delmål att i år åka över å se svampen i antingen Sharks eller Baracudas då jag bott i den trakten och känner viss tillhörighet där, men där stannar nog min ambition. Kanske kan jag ta rygg på dig?
Herkie82 skrev:Diabolics skrev:Herkie82 skrev:Grymt inlägg!!!
Fy fan vad känner mig fattig i sammanhanget![]()
Jag har som delmål att i år åka över å se svampen i antingen Sharks eller Baracudas då jag bott i den trakten och känner viss tillhörighet där, men där stannar nog min ambition. Kanske kan jag ta rygg på dig?
Så du är så välkommen så, gör ju bara hotell och hyrbilskostnaden lägre för mig
VitaGulaBlå skrev:Hej!
Som ny skribent i forumet får jag väl säga hej och dra en kort presentation av mig själv.
Namn: Emma Lindström
Ålder: 26 år
Stad: Landskrona
Följt HV71 sen barnsben och har en även en förkärlek till damhockey och givetvis HVQueen.
VitaGulaBlå skrev:Hej!
Som ny skribent i forumet får jag väl säga hej och dra en kort presentation av mig själv.
Namn: Emma Lindström
Ålder: 26 år
Stad: Landskrona
Följt HV71 sen barnsben och har en även en förkärlek till damhockey och givetvis HVQueen.
Mikko_ skrev:Rickard Halénius
Född i Jönköping 1979
Bor sedan -09 i Berlin och en vecka i månaden i Singapore
Jobbar med optioner inom aktiehandel
Sex ungar fördelade på 3-22år
Jag har inte sett HV i verkligheter på 5år nu :/
Mikko_ skrev:Rickard Halénius
Född i Jönköping 1979
Bor sedan -09 i Berlin och en vecka i månaden i Singapore
Jobbar med optioner inom aktiehandel
Sex ungar fördelade på 3-22år
Jag har inte sett HV i verkligheter på 5år nu :/
Dovahkiin skrev:Namn:Manne
Född jkpg årgång 1982
Bor strax utanför Jkpg men uppväxt i jkpg och jobbar i Huskvarna som kock på en skola där vi lagar mat till ca 900 ungar per dag.
Haft eget i många år men det såg corona till att avsluta...
Har två barn 6 och 8 år har de själv på heltid.
Har följt Hv så länge jag kan minnas sätt haft säsongkort många år men hoppat de senaste åren. Varit med på forumet länge även det gamla forumet skrev då under namnet a1m och jag var en "idiot" då som kunde gå över lik med min mindre så snälla framtoning..En och annan varning och bann under den tiden.
Gillar spela mkt dataspel annars, league of legends, D3, wow, Valorant bla. FIlm och resa är nice med. Är även ett stort Dallas Stars fan!
Robert.76 skrev:Dovahkiin skrev:Namn:Manne
Född jkpg årgång 1982
Bor strax utanför Jkpg men uppväxt i jkpg och jobbar i Huskvarna som kock på en skola där vi lagar mat till ca 900 ungar per dag.
Har följt Hv så länge jag kan minnas sätt haft säsongkort många år men hoppat de senaste åren. Varit med på forumet länge även det gamla forumet skrev då under namnet a1m och jag var en "idiot" då som kunde gå över lik med min mindre så snälla framtoning..En och annan varning och bann under den tiden.
Gillar spela mkt dataspel annars, league of legends, D3, wow, Valorant bla. FIlm och resa är nice med. Är även ett stort Dallas Stars fan!
For the Horde!
Robert.76 skrev:Dovahkiin skrev:Namn:Manne
Född jkpg årgång 1982....
For the Horde!
Moroten89 skrev:men är utbildad grävmaskinist
Dovahkiin skrev:Namn:Manne
Född jkpg årgång 1982
Diabolics skrev:Moroten89 skrev:men är utbildad grävmaskinist
jag slutade läsa här: respekt! jag är numera hobby-maskinist, köpte mig en telefonkiosk-grävare för ett år sedan. Svinkul fram till slangen från hydraulpumpen sprack för tre veckor sedan.. under tanken... bakom motvikten... ute i terrängen... men nu rullar den igen. Ren och skär glädje!!!!
Återgå till Forumet och HV71.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster