Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
dekman skrev:Och som jag sagt flera gånger: jag hade givetvis fixat om jag hade hittat felet.
Macce skrev:Precis samma för mig, får sitta och logga in och logga ut hela tiden för att
få forumet uppdaterat.
sir Ward skrev:Macce skrev:Precis samma för mig, får sitta och logga in och logga ut hela tiden för att
få forumet uppdaterat.
Same shit här men det går fortare och fortare.
Inzaneclown skrev:Tycker att hela forumet känns konstigt för tillfället. Trådar uppdateras inte som de ska just nu. Sitter och följer matchtråden och trycker på F5 men det uppdateras inte.
dekman skrev:Inzaneclown skrev:Tycker att hela forumet känns konstigt för tillfället. Trådar uppdateras inte som de ska just nu. Sitter och följer matchtråden och trycker på F5 men det uppdateras inte.
Det tycker nog inte om den rätt hårda belastning som sker under matcher
Ska kolla på det. Vi ska uppgradera till en företagslösning, men det kommer bli nån dags nertid isåfall och det gäller att hitta en tidpunkt när det funkar. Kommer nog fixa det under decemberuppehållet. Jag hoppas det löser iaf några problem.
dekman skrev:Inzaneclown skrev:Tycker att hela forumet känns konstigt för tillfället. Trådar uppdateras inte som de ska just nu. Sitter och följer matchtråden och trycker på F5 men det uppdateras inte.
Det tycker nog inte om den rätt hårda belastning som sker under matcher
Ska kolla på det. Vi ska uppgradera till en företagslösning, men det kommer bli nån dags nertid isåfall och det gäller att hitta en tidpunkt när det funkar. Kommer nog fixa det under decemberuppehållet. Jag hoppas det löser iaf några problem.
dekman skrev:Ja... men typ lite närmare jul, när jag har semester
Inzaneclown skrev:Ingen uppdatering än?
Inzaneclown skrev:Inzaneclown skrev:Ingen uppdatering än?
*bump*
tom_flaska skrev:Inzaneclown skrev:Inzaneclown skrev:Ingen uppdatering än?
*bump*
Vad är det för uppdatering du vill åt? Tror mer det är webhostingen som gör att sidan inte uppdateras lika ofta som den borde pga mer trafik än det räknades med från början?
Någon som sitter på lite koll i detta? Det är lite irriterande men de markeras efter 1 minut eller 2 för mig.
tom_flaska skrev:Inzaneclown skrev:Inzaneclown skrev:Ingen uppdatering än?
*bump*
Vad är det för uppdatering du vill åt? Tror mer det är webhostingen som gör att sidan inte uppdateras lika ofta som den borde pga mer trafik än det räknades med från början?
Någon som sitter på lite koll i detta? Det är lite irriterande men de markeras efter 1 minut eller 2 för mig.
Inzaneclown skrev:Frågar igen, eftersom den här tråden tydligen totalignoreras. Admins, vad händer?
Inzaneclown skrev:Frågar igen, eftersom den här tråden tydligen totalignoreras. Admins, vad händer?
dekman skrev:Inzaneclown skrev:Frågar igen, eftersom den här tråden tydligen totalignoreras. Admins, vad händer?
Självklart totalignoreras den inte. Som sagt, jag är medveten om problemet. Dock har jag ingen lösning på det. Jag lovar att så fort jag fattar vad det beror på så fixar jag det. Ni får tänka på att forumet drivs helt ideelt numer, på fritiden - har tyvärr inte obegränsat med tid att lägga här. Och ja, jag vet att jag lovade flytta forumet under juluppehållet men valde istället att prioritera mig själv på ledigheten
Men det kommer så småningom.
Henning skrev:Nu kan jag inte ens se mitt inlägg jag precis skrev.
Skulle editera det, men det finns inte även om det står att jag skrev ett nyss.
Återgå till Forumet och HV71.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster