Grottis skrev:Är kung johan bara med som maskot på matcherna nu för tiden?
Kungen blir aldrig en maskot
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Grottis skrev:Är kung johan bara med som maskot på matcherna nu för tiden?
Nordas skrev:Salak har en räddningsprocent på 66,6 % idag
Och Luleå visar återigen varför jag hatar dem så mycket. 0-0 och jag undrar vilket lag av FBK, LHF eller LHC jag hatar mest!
Han menade nog backarna i restaurangenLollo skrev:Kan det hända att jag hakat upp mig på en specifik match om jag blir lite frågande när kommentatorn på radion höjer Hv:s backsida till skyarna?
Är Hv:s backar bland de främsta i ES?
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Vi rycker inte från SAIK som slog Modo borta. Däremot drar vi från de andra i toppen.hv-mannen skrev:vilket ryck vi gör i tabellen..
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
Crazy skrev:Är Louma råbänkad nu eller? Det kommer inte ta lång tid innan han vill byta klubb....
aimstar skrev:Tyckte ändå Louma gjorde några riktigt bra insatser sist han fick spela?
Hade sittplats på övre våningen med föräldrarna så blev kvar på den våningen hela matchen, vi får ses vid nästa match!#01 Holmiz skrev:Jag ska också in, ska strax åka. Ses på bortastå? Jag gapar som fan, och har inget sällskap, kom och säg hej, jag är ful med bits inte
Tji fick du!mrcadaza skrev:Stanna för sjutton hakars bövelen hemma. Förlorar dom så skickar jag morbror på Dig. Han bor i Gävle.
Jonlord skrev:möttes nyss av en kall rysning i kroppen då jag kom på att det va match ikväll... mycket märkligt.. Har inte missat en match på väldigt länge
Hade sittplats på övre våningen med föräldrarna så blev kvar på den våningen hela matchen, vi får ses vid nästa match!#01 Holmiz skrev:Jag ska också in, ska strax åka. Ses på bortastå? Jag gapar som fan, och har inget sällskap, kom och säg hej, jag är ful med bits inte
#01 Holmiz skrev:Men hallå, man går inte på hockey och SITTER på en match!
chinobar skrev:#01 Holmiz skrev:Men hallå, man går inte på hockey och SITTER på en match!
Med föräldrabesök får man så lov
Diabolics skrev:Det syns vem som är viktigaste spelaren i transatlantkedjan.
Alltså behöver vi inga transatlanter dåDiabolics skrev:Det syns vem som är viktigaste spelaren i transatlantkedjan.
mrcadaza skrev:Alltså behöver vi inga transatlanter dåDiabolics skrev:Det syns vem som är viktigaste spelaren i transatlantkedjan.
Diabolics skrev:mrcadaza skrev:Alltså behöver vi inga transatlanter dåDiabolics skrev:Det syns vem som är viktigaste spelaren i transatlantkedjan.
Ja och nej.
Fasth är nog den som gör att allt glittrar, och han behöver bara spelskickliga personer runt sig för att de skall slå gnistor, thats it.
Just nu är Krog och Rhett de spelare av den typen som HV har till förfogande. (ja vi har några till, men det är dessa som nu är inkörda med Fasth)
Hur vi skall ersätta Fasth nästa år blir en jobbig uppgift för Stille
sir Ward skrev:Jonlord skrev:möttes nyss av en kall rysning i kroppen då jag kom på att det va match ikväll... mycket märkligt.. Har inte missat en match på väldigt länge
Helt galet eller är du dyngrak.
Du missade dock inget förutom vinst, Wesslau höll nollan och att Jämtin målade
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster