Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Västratorget skrev:Enig. SHL kan inte hävda sig egentligen. Även om det svider, så är ett av få lag i shl som har nåt att "erbjuda" så är det väl Växjö. Bra ekonomi och med handen på hjärtat lyckats med det mesta senare år. Skellefteå har ekonomin, men tappat stjärnglansen i takt med att de tappat dominansen i shl.
Vi andra får ta smulorna...
PapaEmeritus skrev:Moses klar för Jokerit.
Andersson711 skrev:Skönt att de inte blev ngt med Moses! Hult har väl aldrig värvat en levererande amerikan?
PapaEmeritus skrev:Andersson711 skrev:Skönt att de inte blev ngt med Moses! Hult har väl aldrig värvat en levererande amerikan?
Sett till historien har det bara spelat elva amerikaner i HV. Hult har värvat två av dem: Reese och Sweatt. I mina ögon är åtminstone en av dem godkänd.
PapaEmeritus skrev:Andersson711 skrev:Skönt att de inte blev ngt med Moses! Hult har väl aldrig värvat en levererande amerikan?
OT men här är väl spelarna från andra sidan pölen som spelat i Hv!
Sett till historien har det bara spelat elva amerikaner i HV. Hult har värvat två av dem: Reese och Sweatt. I mina ögon är åtminstone en av dem godkänd.
frippe-borås skrev:PapaEmeritus skrev:Andersson711 skrev:Skönt att de inte blev ngt med Moses! Hult har väl aldrig värvat en levererande amerikan?
OT men här är väl spelarna från andra sidan pölen som spelat i Hv!
Sen har vi 4 från lockout säsongen som jag inte tog med. Så några fler än 11 har spelat för HV71.
.
Groucho skrev:Juhamatti Aaltonen ryktas vara på glid. Har inte lyckats motsvara förväntningarna i Rögle. Riktigt, riktigt bra i sina bästa stunder men lite ojämn kanske. Men finnar brukar ju gå bra i HV.
magnus b skrev:Är inte Aaltonen skadad? Ifall han är frisk, så skulle han om någon kan ju få igång vårat PP. Dock så tror jag han skulle passa lika bra som Pavel Brendl i HVs spelsystem. Knappast den typen av spelare som J&J letar efter.
frippe-borås skrev:Fortfarande stendött antar jag på nyförvärv!
Hult in med Tlusty nu
Fylke74 skrev:Tror ni att de söker efter förstärkning (isf vad?) eller nöjda som det är?
Ingeville skrev:En fråga som jag inte sett innan, varför var inte HV med och bjöd på Jan Mursak, eller har jag missat det?
Det skrivs ibland att marknaden är ganska död.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst