Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
shitkicker skrev:Måste säga att jag inte imponeras av Arlbrandt. Värvad som målskytt, men ligger efter halva serien spelad på delad 46:e plats. Och helt obefintlig i det fysiska spelet såväl som i hemjobbet. Tycker absolut inte att man ska förlänga med honom. Slut som artist och saknar omgivningen som uppenbarligen krävs för att han ska kunna producera.
Regnet skrev:shitkicker skrev:Måste säga att jag inte imponeras av Arlbrandt. Värvad som målskytt, men ligger efter halva serien spelad på delad 46:e plats. Och helt obefintlig i det fysiska spelet såväl som i hemjobbet. Tycker absolut inte att man ska förlänga med honom. Slut som artist och saknar omgivningen som uppenbarligen krävs för att han ska kunna producera.
Ligger i topp i interna poängligan. Du pratar om dålig omgivning... ja då är det kanske omgivningen det är fel på?
Regnet skrev:shitkicker skrev:Måste säga att jag inte imponeras av Arlbrandt. Värvad som målskytt, men ligger efter halva serien spelad på delad 46:e plats. Och helt obefintlig i det fysiska spelet såväl som i hemjobbet. Tycker absolut inte att man ska förlänga med honom. Slut som artist och saknar omgivningen som uppenbarligen krävs för att han ska kunna producera.
Ligger i topp i interna poängligan. Du pratar om dålig omgivning... ja då är det kanske omgivningen det är fel på?
Norrlandssupporter skrev:(......)Arla är inte purung längre men är helt klart en värdefull spetslirare.
sir Ward skrev:Ryktas om en separation, källan är hyfsad. Min som är 100% vill förstås inget avslöja.
Därav denna tråd.
Jag gillar det inte och alla vet Pär Arlbrandts skills när det funkar. När Pär väl får chansen
så är jag övertygad att det lossnar. Stavas självförtroende och förtroende från ledningen.
Lär isåfall bli oerhört viktig och framförallt i slutspelet.
Ser Pär glider runt på en grilla, hattrick borta mot träsko med ett långfinger.
Forza Pär Arlbrandt
hammare7 skrev:sir Ward skrev:Ryktas om en separation, källan är hyfsad. Min som är 100% vill förstås inget avslöja.
Därav denna tråd.
Jag gillar det inte och alla vet Pär Arlbrandts skills när det funkar. När Pär väl får chansen
så är jag övertygad att det lossnar. Stavas självförtroende och förtroende från ledningen.
Forza Pär Arlbrandt
om man släpper Arlbrandt så tror jag man har en ersättare på G annars så vet jag inte varför man släpper han så lätt. Visst han har ej gjort succe. Han var helt ok innan uppehållet, efter uppehållet har nått hänt
sir Ward skrev:Ryktas om en separation, källan är hyfsad. Min som är 100% vill förstås inget avslöja.
Därav denna tråd.
Forza Pär Arlbrandt
lejacques skrev:Arbrandt har nu fyra poäng på de fem senaste matcherna efter att han kommit tillbaka från petningen.
Man kan ha höga krav på Arlbrandt, och förvänta sig mer emellanåt. Men det här är inte spelaren som ska petas när vi har fullt lag.
Simon skrev:Pär avslöjade precis direkt i Expressen TV att kvällens match var hans sista, och att han lägger av.
Han har slitit av korsbandet i kvartfinalen, en skada som mörkats och att han spelat med specialskydd men väljer nu att avsluta karriären med ett SM-Guld.
STORT TACK PÄR FÖR ALLT!
Simon skrev:Pär avslöjade precis direkt i Expressen TV att kvällens match var hans sista, och att han lägger av.
Han har slitit av korsbandet i kvartfinalen, en skada som mörkats och att han spelat med specialskydd men väljer nu att avsluta karriären med ett SM-Guld.
STORT TACK PÄR FÖR ALLT!

spaawn skrev:Ryktet säger ju att han ville till hv innan han skrev på för lhc, men stillman valde att tacka nej. Källa från en som känner hans flickvän.
Skitsamma, det slutade lyckligt ändå!
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster