Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
FirstSwitch skrev:Sverige spelar alltid dåligt i de gula stället och alltid bra i de blåa..märkligt men kanske är för de blåa är snyggare.
Jompii skrev:Mårts måste börja coacha bättre. När man får 5 mot 3 så SKA både Loui och Gabriel spela nonstop. Istället så väljer han att bänka dom och spela N.Persson (!).
sir Ward skrev:Nu slutade det positivt men hade det blivit 0-2 så hade vi säkert torskat och då hade
jag kastat ut tvn för andra gången. Första åkte 2002 och det finns en liten historia bakom det.
Vilken jäkla speed och energi han besitter flugan Pettersson. Bara jag som skulle vilja se en i en
HV dräkt. Han var faktiskt här i KA i samtal med Stillman innan KHL utflykten.
Pawhlen skrev:sir Ward skrev:Nu slutade det positivt men hade det blivit 0-2 så hade vi säkert torskat och då hade
jag kastat ut tvn för andra gången. Första åkte 2002 och det finns en liten historia bakom det.
Vilken jäkla speed och energi han besitter flugan Pettersson. Bara jag som skulle vilja se en i en
HV dräkt. Han var faktiskt här i KA i samtal med Stillman innan KHL utflykten.
Verkligen, stämde det att han förhandlade med HV, trodde det var taget ur luften
sir Ward skrev:@ chinobar, för att lindra din panikångest så kan alltid lite eldvatten hjälpa till![]()
Macce skrev:Bröderna Sedin tackar ja till vm.
FirstSwitch skrev:Härligt!
Sedin bröderna och Edler klara för VM
Pawhlen skrev:FirstSwitch skrev:Härligt!
Sedin bröderna och Edler klara för VM
Har Canucks godkänt att de åker?
Jompii skrev:Tycker även att Granqvist och Boorken har varit väldigt dåliga detta VM:et. Säger/Ser ofta fel och är även lite halv dryga.
sir Ward skrev:Jompii skrev:Tycker även att Granqvist och Boorken har varit väldigt dåliga detta VM:et. Säger/Ser ofta fel och är även lite halv dryga.
Tycker att du har lite fel där ang Granqvist och Boork. Just dom här båda är väl ändå dom
som har presterat helt ok hitintills i detta VM.
Vem har varit bättre?
Återgå till Hockeysnack (ej HV71)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst