Robert.76 skrev:Rifalk, vilken målis Oskarshamn har, kom till HV
Han sägs vara klar för Rögle i kamp med andra ifrån SHL.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Robert.76 skrev:Rifalk, vilken målis Oskarshamn har, kom till HV
jeb99 skrev:Någon som följer kvalet till hockeyallsvenskan?
Verkar som att Troja har goda chanser att ta sig upp vilket bådar gott. Ganska smidigt för oss Hv-fans att åka dit när serien drar igång. Var där när tre kronor spelade för några år sedan. Fin hall om än lite liten.
Nybro har också chans att gå upp men det ligger väl nära Kalmar så känns inte lika smidigt. Inte direkt e4 man kör på dit heller.
matsqq skrev:Fy fan vilka partiska domare som låter Modo göra checking to the head HELT utan åtgärd!!!!???
Värsta jag sett...
Goddamn skrev:matsqq skrev:Fy fan vilka partiska domare som låter Modo göra checking to the head HELT utan åtgärd!!!!???
Värsta jag sett...
Jag såg den med. Kommer nog bli anmäld för den.
Det som retar mig mest är inte att Sjöholm får matchstraff eller att Modo-spelaren går utan straff. Utan det är att båda scenarierna har inträffat dagen efter varandra.
Det måste vara mer konsekvent i nivån.
matsqq skrev:Goddamn skrev:matsqq skrev:Fy fan vilka partiska domare som låter Modo göra checking to the head HELT utan åtgärd!!!!???
Värsta jag sett...
Jag såg den med. Kommer nog bli anmäld för den.
Det som retar mig mest är inte att Sjöholm får matchstraff eller att Modo-spelaren går utan straff. Utan det är att båda scenarierna har inträffat dagen efter varandra.
Det måste vara mer konsekvent i nivån.
Instämmer i det att inkonsekvensen är enorm ( Sjöholm) , men dåligt av domarna att de inte ens tittade på situationen i MODO-matchen ...
Innan dess hade det dessutom varit två domslut som gått MODO:s väg .... målet och "too many men" -det såg ut som man var 1,5 meter från båset och det ska väl räcka trodde jag ...
Återgå till Hockeysnack (ej HV71)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst