Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Rex0z skrev:
Henning skrev:En sak som vore ni borde lägga till är en länk till HV71s hemsida här på forumet.
Oftast går jag in på forumet och sen är det skönt att på ett smidigt sätt ta sig till HVs hemsida för att se om det hänt något nytt
Cyruz skrev:Henning skrev:En sak som vore ni borde lägga till är en länk till HV71s hemsida här på forumet.
Oftast går jag in på forumet och sen är det skönt att på ett smidigt sätt ta sig till HVs hemsida för att se om det hänt något nytt
EDIT: Finns ju faktiskt en tråd med Hv71 länkar, ett par trådar nedanför denna tråd. Tur att jag hänger med
FirstSwitch skrev:När får vi se lite nytt på forumet som tex design ?
karl120 skrev:Kommer ni göra hemsida till hv71fans?
dekman skrev:karl120 skrev:Kommer ni göra hemsida till hv71fans?
Inte omöjligt
Det finns i planerna med nån typ av blogg/webbplats, men det krävs ju ett visst mått av engagemang bl.a skribenter som är villiga att skriva.
frederic skrev:Är det möjligt att ignorera trådar? D v s att de inte blir röda när det kommer nya inlägg (och därmed även indikerar nya inlägg i delforumet de ligger i)?
Tänker främst på tråden "Berättelse om..", som är ohyggligt jävla tråkig, och f ö borde kastas långt, långt bort.
chinobar skrev:Det finns inställningar för det i phpBB, men det måste ju läggas in av admin.
Önskar också att det fanns, för den tråden samt Coach lemat + dreamteam som jag inte är med i, bara irriterad när de är röda och lurar in mig
dekman skrev:chinobar skrev:Det finns inställningar för det i phpBB, men det måste ju läggas in av admin.
Önskar också att det fanns, för den tråden samt Coach lemat + dreamteam som jag inte är med i, bara irriterad när de är röda och lurar in mig
Var ställer man in det då?
Cyruz skrev:Personligen ser jag inte så mycket värde i hemsidan så som den ser ut idag. Hvtv +forumet var de stora orsakerna till mina besök på sidan, att man fick se lite smånytt blev en bonus.
Cyruz skrev:När även länken till forumet flyttades till en marginellt snårigare väg valde jag att skita i hemsidan. Hvtv är egentligen det enda av tyngd som hemsidan producerar. Nu har ju all supporterverksamhet totalt avlägsnats från Hv71.se och då ser jag ingen större poäng för mig att vara där. Alla eventuella nyheter kommer via andra kanaler.
Cyruz skrev:Jag ser helt enkelt inget av värde för den lilla supportern som inte kan fås på ett bättre sätt via andra kanaler. Hemsidan används numer som en kanal till framförallt media, men till viss del sponsorer. Och det är helt ok om Hv71 tror mer på den vägen. Samtidigt finns det vissa faror med den strategin.
frederic skrev:Nej, nej, nej. VIlken hemsk j-vla design helt plötsligt.
dekman skrev:frederic skrev:Nej, nej, nej. VIlken hemsk j-vla design helt plötsligt.
Jag vet! Jag skulle bara testa en sak
Du får snart tillbaka den gamla...
Macce skrev:dekman skrev:frederic skrev:Nej, nej, nej. VIlken hemsk j-vla design helt plötsligt.
Jag vet! Jag skulle bara testa en sak
Du får snart tillbaka den gamla...
Tack för det dekman
hokky skrev:Var det bara jag som tyckte den var snygg?
Återgå till Forumet och HV71.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst