Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
sir Ward skrev:Är det fler än Pg79an och mille som inte kan skicka alt läsa PM?
Hör gärna av er omgående så ska vi försöka lösa problemet.
//sir Ward
chinobar skrev:Finns det möjlighet att man kan få åtkomst så att man kan lägga in en mobilversion av forumet?
hejahv skrev:chinobar skrev:Finns det möjlighet att man kan få åtkomst så att man kan lägga in en mobilversion av forumet?
Fick du något svar på denna fråga?
chinobar skrev:hejahv skrev:chinobar skrev:Finns det möjlighet att man kan få åtkomst så att man kan lägga in en mobilversion av forumet?
Fick du något svar på denna fråga?
Nope.
Henning skrev:Öppnade i mobilen och fick en smärre chock! Kul att något händer
FirstSwitch skrev:Vad är det för fel på forumet egentligen, segare än vanligt och under match är det nästintill omöjligt att besvara på forumet. Har varit så nu en vecka snart. Inte bara jag som upplevt det?
Macce skrev:FirstSwitch skrev:Vad är det för fel på forumet egentligen, segare än vanligt och under match är det nästintill omöjligt att besvara på forumet. Har varit så nu en vecka snart. Inte bara jag som upplevt det?
Nej, det är samma för mig
chinobar skrev:Ställ krav på webhotellet eller byt, kan man inte tillhandahålla en tjänst för en sådant här relativt litet forum är det kasst ändå.
dekman skrev:chinobar skrev:Ställ krav på webhotellet eller byt, kan man inte tillhandahålla en tjänst för en sådant här relativt litet forum är det kasst ändå.
Håller med. Ska kolla om de eventuellt kan byta server. Kan ju vara så att det ligger på en server med redan mycket annan trafik.
hejahv skrev:Man kanske skulle byta forumtypen också?
hejahv skrev:Googlade på ett forum gjort i ASP.NET och fick följande träff:
https://www.jitbit.com/asp-net-forum/
Verkar lovande av det jag kollat som hastigast. Finns även PM-funktion.
Återgå till Forumet och HV71.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst