dekman skrev:Norrlandssupporter skrev:Jag lyckade hitta "Dekman" på twitter. Är han på riktigt? Allvarligt.
I var och vartannat tweet så idiotförklarar han oss fans här på forumet. Är det okej som admin? Blir man automatiskt någon form av allvetare och forumgud då?
Vem fan tror han att han är? Haha.
Får gärna visa de "var och varannan tweet" även om jag några gånger har skrivit frustrerat där. Sen så får du gärna ta kritik mot mig i PM, jag förstår verkligen inte vad det har i den här tråden att göra. För det tredje så bestämmer inte du vad man får göra som "admin". Så länge jag driver detta forumet, äger domänen, står för tekniken och lägger en massa ideel tid på det så känner jag att jag faktiskt inte behöver bry mig vad du tycker man ska göra som "admin". Det här är ett privat forum som jag driver tillsammans med några vänner och goda själar som gärna offrar tid och energi på det.
Så, vem fan är du?
Vadå visa? Du är väl medveten om den smutskastning du står för. Behöver inte ta det i PM då jag tycker alla borde uppmärksamma detta. Det kanske skulle ha skrivits i ett delforum som bara handlar om dig dock.
Tycker det är fördjävla fånigt och fittigt att häva ur sig en massa skit om oss individer på forumet via andra medier. Men, du är ju admin och en god själ. Så gör vad fan du vill!
Vem jag är? Ett helt vanligt fan.