Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
dekman skrev:Tack för dina synpunkter! Som det ser ut nu så kommer vi bara ha två admin, jag och simon, som har fullständiga rättigheter. Sen kommer vi ha 2-4 moderatorer som inte kommer åt adminpanelen utan bara moderatorpanelen för att hjälpa till i den dagliga driften.
Sen kommer nån moderator att ha lite mer rättigheter än andra, chefsmoderator typ
dekman skrev:Hej alla,
vi har tagit in Cyruz som ny moderator. Vi kommer nog fortfarande att ta in nån mer. Vi återkommer med tid för anställningsintervjuer
Cyruz skrev:dekman skrev:Hej alla,
vi har tagit in Cyruz som ny moderator. Vi kommer nog fortfarande att ta in nån mer. Vi återkommer med tid för anställningsintervjuer
Tack för förtroende!
Efter många års klagande på modsen på förra forumet kände jag att det var dags för andra att få klaga på mig
Inzaneclown skrev:Cyruz skrev:dekman skrev:Hej alla,
Tack för förtroende!
Efter många års klagande på modsen på förra forumet kände jag att det var dags för andra att få klaga på mig
Grattis Cyruz, det här kommer du klara med bravur
Simon skrev:Vi välkomnar Robert.76 som moderator till forumet, hoppas att du ska trivas!
Återgå till Forumet och HV71.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst