Pawhlen skrev:Någon som har bokat NHL 14 än eller är jag den enda?
Tackar för påminnelsen! Förhandsbokade NHL 14 nu, vad skulle man göra utan forumet?
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Pawhlen skrev:Någon som har bokat NHL 14 än eller är jag den enda?
scopulus skrev:Pawhlen skrev:Någon som har bokat NHL 14 än eller är jag den enda?
Tackar för påminnelsen! Förhandsbokade NHL 14 nu, vad skulle man göra utan forumet?
Thirre. skrev:Någon som vill dra ihop ett EASHL-lag på NHL 13, eller det känns inte så aktuellt när NHL 14 väntar runt hörnet?
Vkb skrev:Thirre. skrev:Någon som vill dra ihop ett EASHL-lag på NHL 13, eller det känns inte så aktuellt när NHL 14 väntar runt hörnet?
Skulle va kul å göra ett Hv71 Blue Bulls, skulle velat designa tröjan för älskar att göra egna tröjor på NHL 13
Thirre. skrev:Vkb skrev:Thirre. skrev:Någon som vill dra ihop ett EASHL-lag på NHL 13, eller det känns inte så aktuellt när NHL 14 väntar runt hörnet?
Skulle va kul å göra ett Hv71 Blue Bulls, skulle velat designa tröjan för älskar att göra egna tröjor på NHL 13
Om du vill designa så skapa ett lag, men skippa gärna "Blue Bulls"Jag går gärna med i laget!
Vkb skrev:Kan ju bestämma dagar/tider som man kan, jag t.ex är inte inne och spelar speciellt mycket under sommardagarna utan tillbringar till stor del dagarna vid min skottramp
Är tillgänglig på nästan alla kvällar!
Thirre. skrev:Vkb skrev:Kan ju bestämma dagar/tider som man kan, jag t.ex är inte inne och spelar speciellt mycket under sommardagarna utan tillbringar till stor del dagarna vid min skottramp
Låter som en bra idé, mest kvällar som gäller för mig också, med sambo och barn blir det lite sporadiskt med tid, lägg till Thirre på ditt ps3 så jag har dig som vän där.
Vkb skrev:Thirre. skrev:Vkb skrev:Kan ju bestämma dagar/tider som man kan, jag t.ex är inte inne och spelar speciellt mycket under sommardagarna utan tillbringar till stor del dagarna vid min skottramp
Låter som en bra idé, mest kvällar som gäller för mig också, med sambo och barn blir det lite sporadiskt med tid, lägg till Thirre på ditt ps3 så jag har dig som vän där.
Och där har vi ju ett problem... Kör NHL på xbox :s
Pawhlen skrev:Demot till NHL 14 släpps 21 augusti
Pawhlen skrev:Demot till NHL 14 släpps 21 augusti
vld skrev:Pawhlen skrev:Demot till NHL 14 släpps 21 augusti
Demot är ute nu!
Pawhlen skrev:vld skrev:Pawhlen skrev:Demot till NHL 14 släpps 21 augusti
Demot är ute nu!
I USA ja, Europa imorgon
Pawhlen skrev:Mgsson: Ja det stämmer tyvärr![]()
jag hoppas EA Sports inser att förväntningarna på NHL 15 kommer vara skyhöga nästa år
Pawhlen skrev:RJ: Den låter på pappret som en lovande konsol, hur den sedan är i verkligheten är en annan femma, den släpps 15 nov i Nordamerika, 29 nov i Europa
Inzaneclown skrev:Någon som tänkt köra Coach Le Mat i år?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster