Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Iman skrev:Tror faktiskt Färjestad kommer vara numret större än HV i premiären. Om man ser på de senaste matcherna så har HV inte imponerat alls tycker jag.
Matchen slutar tyvärr 3-1 i Färjestads favör.
Hvs målskytt blir Jesper Fasth
Pingumannen skrev:Vad underbart att det börjar igen! Man har ju längtat så himla mycket!
Tror första matchen blir jämn, första mactehn för året och lagen vill nog börja känna på varandra lite först.
Även att det är 2st duktiga målvakter i vardera lag, Gustaf Wesslau och Alexsander Salak.
Nä HV tar och vinner med 3-1 i första matchen!
Rakhshani
Fälth
Ledin (tom kasse)
Glöm inte att matchen sänds i TV4sport!
Pawhlen skrev:Jag kan berätta för er att CMore kommer att sända både denna och hemmapremiären mot BIF som huvudmatch
sir Ward skrev:Till Admin, går det inte att lösa att ni fixar en matchklocka som räknar ner inför varje match. Vore en kul grej.
Ser framför mig en Stor blå klocka som tom pratar sista timmarna innan nedsläpp![]()
Diabolics skrev:Louma gör det fjärde efter en uppåkning från bakom egen kasse i spel 4-5.
Pawhlen skrev:Den här gången har inte laget drabbats av ett mentalt bakslag en vecka innan premiär heller så det ska bli riktigt intressant
Pawhlen skrev:Den här gången har inte laget drabbats av ett mentalt bakslag en vecka innan premiär heller så det ska bli riktigt intressant
Jompii skrev:Jag tror att han syftar på Stefan's tragiska bortgång.
sir Ward skrev:Jompii skrev:Jag tror att han syftar på Stefan's tragiska bortgång.
Hur går det med min Stora blå klocka
lillskogen skrev:Hmm,
Läste i dagens sportbladet från Aftonbladet att Färjestad skulle låsa in sig tills matchen på torsdag för att inte börja så illa som förra säsongen.
Antingen kommer det att fungera alternativt vinner hv stort och träskopojkarna vet inte hur de skall ta itu med denna säsong.
Drömscenario är att HV vinner med 5-2. Och träskopojkarna med kapten Wallin sneseglar och går på grund....
Vem vet. Dock säkert är att segern finns inom räckhåll!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst