HV71 möter Södertälje på onsdagskvällen i HG.
Tre matcher kvar innan slutspelet och HV är klara
seriesegrare.
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Haard skrev:Det jag vill se i kvällens match är självklart 3 poäng, trots att vi inte har något att spela för och SSK har det.
Jag vill se kedjeformationerna vara desamma idag och kommande matcher så spelarna får en chans att spela ihop sig.
Gillade formationerna man spelade på gårdagens träning (enligt JP):
Gunnarsson (eller Larsson, är väl oklart i vanlig ordning)
Andrae-Billins
Bertov-Bohm
Torp-Söderberg
Norbe-Wennlund
Huhtala-Vesel-Foppa
Törngren-Davidsson-Davidsson
Shinkaruk-Powell-Kelleher
Önerud-Matson-Lindbäck
Kokkonen-Wikström-Netterberg
Norbe sjundeback, Wikström 13:e-forward och Kokkonen får göra sig redo med seger-Dirlanda tills de tre poängen är bärgade.
327 Karlsson skrev:Inte för att deras lista speglat upplevelsen här inne så bra alla gånger.
Men Kokkonen lika många poäng som J Thörnberg säger ju en del. På 48 matcher vs 6 dessutom.
Dessutom Wikström mer poäng än Netterberg och Kokkonen. På 38 matcher vs 42 och 48. I en klart mer undanskymd roll dessutom.
Men nu blir väl fokus för JP på att snygga till siffrorna de sista omgångarna, så det inte blir en för orimlig sluttabell från deras sida. Innan matcherna spelats skulle jag tippa på fler poäng till Foppa, Andrae och Önerud.
mrnorrland skrev:allt annat än en säker vinst idag är inte godkänt

mrnorrland skrev:och där kom 1-0 för ssk helt rättvist då försvaret är kvar i omklädningsrummet
lejacques skrev:Powell är en slarvpelle. Ska han spela i SHL måste han slipa bort det. För det är stundtals junisnivå på hans spel.

mrnorrland skrev:fy fan vill inte möte mora i kvarten, mest för o slippa deras jävla mållåt får fan spader av den låten
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster