Bortamatch mot Västerås är det som gäller på lördagen
för HV. Efter straffsegern mot Mora på fredagen så hoppas
vi på tre poäng mot Västerås.
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Davestar skrev:Svårt att fokusera på hockey överhuvudtaget i dessa mörka tider. Det känns liksom oerhört obetydligt i det stora sammanhanget, dock kanske det är en bra verklighetsflykt för en stund men jag vet inte. Jag hoppas iaf att Västerås har vett att inte spela sina ryssar i dag även om de inte personligen bär någon skuld för situationen. Normalt sett håller jag alltid mest på HV men i dag håller jag på Ukraina.
Davestar skrev:Svårt att fokusera på hockey överhuvudtaget i dessa mörka tider. Det känns liksom oerhört obetydligt i det stora sammanhanget, dock kanske det är en bra verklighetsflykt för en stund men jag vet inte. Jag hoppas iaf att Västerås har vett att inte spela sina ryssar i dag även om de inte personligen bär någon skuld för situationen. Normalt sett håller jag alltid mest på HV men i dag håller jag på Ukraina.
Robert.76 skrev:Tavla nr 1...den ska du ha Gunnar, alla dagar i veckan.
mrnorrland skrev:hål gunnar
matsqq skrev:Jo, målvakterna ÄR ett problem i mina ögon...
Fullständigt oskymt skott långt utifrån
Grga skrev:mrnorrland skrev:hål gunnar
Tycker du är lite hård. Han har tagit 4 av 5 idag!
Robert.76 skrev:Parodi...givetvis är målvakterna problemen .släppa in 2 mål på 3 skott.
Robert.76 skrev:Parodi...givetvis är målvakterna problemen .släppa in 2 mål på 3 skott.
Grga skrev:Robert.76 skrev:Parodi...givetvis är målvakterna problemen .släppa in 2 mål på 3 skott.
Nej nej det är Kokkonens fel ingen annans....
Andersson711 skrev:Det var några som pratade om att det är målvaktskris inför deadline. Blev tystade direkt och tillrättavisade.
Detta kan gå käpprätt.
Robert.76 skrev:Grga skrev:Robert.76 skrev:Parodi...givetvis är målvakterna problemen .släppa in 2 mål på 3 skott.
Nej nej det är Kokkonens fel ingen annans....
Att Kokkonen inte platsar i detta lag är en annan sak, dock har HV en smärre målvaktskris sålänge de inte gör 5-6 mål framåt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster