Sista smålandsderbyt denna vecka går mot
Tingsryd hemma i 50års matchen. Hoppas på
seger även denna match.
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Weirdo skrev:7 bokningsbara platser kvar får jag det till, idag blir det fullt!

Pawhlen skrev:Tröjorna verkar vara en rak replica av tröjan som användes första säsongen 71/72

eisbjern skrev:Pawhlen skrev:Tröjorna verkar vara en rak replica av tröjan som användes första säsongen 71/72
Utöver reklamen då. Hade gärna sett att man hade kunnat skippa eller minska den på den här typen av specialställ...
Pawhlen skrev:eisbjern skrev:Pawhlen skrev:Tröjorna verkar vara en rak replica av tröjan som användes första säsongen 71/72
Utöver reklamen då. Hade gärna sett att man hade kunnat skippa eller minska den på den här typen av specialställ...
Yes, men det är väl så gott som omöjligt att inte ha reklam på dem, dock är det kul att man uppmärksammar såna här händelser och också tar fram replicas av gamla tröjor.
minns 40-årsmatchen utomhus mot LHC för 10 år sedan, en härlig inramning, en usel match dock
Efter Wilanders tal känns nästan som vinst är ett måste idag
Skämt åsido, det blir en tuff drabbning, Tingsryd har några förluster i följd, dock ska de inte underskattas

eisbjern skrev:
Minns det också mycket väl, dels för att jag frös något fruktansvärt pga fåfängan att jag inte fick på mig en tjock jacka under hv-tröjan, dels pga den fantastiska inramningen med fyrverkerierna och för hur tragiskt tråkiga LHC var som parkerade bussen från minut 1...
Pawhlen skrev:eisbjern skrev:
Minns det också mycket väl, dels för att jag frös något fruktansvärt pga fåfängan att jag inte fick på mig en tjock jacka under hv-tröjan, dels pga den fantastiska inramningen med fyrverkerierna och för hur tragiskt tråkiga LHC var som parkerade bussen från minut 1...
Själv hade jag öroninflammation men jag hade sett fram emot matchen så länge så jag stod där och frös som tusan, ett minne för livet arranemangsmässigt men matchen i sig vill man helst glömma, LHC vann med 1-0 efter OT om jag inte minns fel

frippe-borås skrev:Känns som allt motstånd inte behöver slita blod för att göra mål på oss direkt.
löständerna skrev:Inte ofta man ser mini foppa bränner ett friläge. Där fick Tingsryd extra energi!

Pawhlen skrev:Hur många matcher i rad har vi släppt in första målet nu egentligen? Idag är det fullständigt orättvist men likväl
mordy skrev:Pawhlen skrev:Hur många matcher i rad har vi släppt in första målet nu egentligen? Idag är det fullständigt orättvist men likväl
Jag vill veta detta också. Någon som för statistik och kan svara på detta? Jag kan inte minnas sist vi gjorde första målet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster