Ännu ett SHL lag gästar HG på onsdagskvällen då
Örebro kommer på besök. Det är HVs tredje tränings-
match. Blir det en tredje seger?
Information: https://www.hv71.se/article/l0k0aksk4-3 ... v71-orebro
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Diabolics skrev:Det spelar ingen roll vilken liga vi spelar i, jag kommer aldrig acceptera att vi är sämre än ett skitlag utan någon som helst vinnarmentalitet, likt Örebro, lhc, etc. Jag hoppas spelarna känner samma sak.
Legogubbe skrev:Ställningen? Kan man följa matchen någonstans förutom på AF?
Legogubbe skrev:Ställningen? Kan man följa matchen någonstans förutom på AF?

Grymt Tack.Windom Earle skrev:Legogubbe skrev:Ställningen? Kan man följa matchen någonstans förutom på AF?
Jag googlade HV71 livescore och fick fram flashscore.se
Så man vet ställningen iaf.
lejacques skrev:Ingen dålig period men smärtsamt tydligt att HV spelar i allsvenskan och Örebro i SHL. Örebro är inte bra ikväll, men de är lite vassare när de väl får chansen. För de är ett SHL-lag. Om HV går upp gissar jag att man måste byta ut 30-40 procent av laget.
Apropå spelare jag inte tror följer med upp. Bertov och Ytterell känns som lågoddsare till årets flopp.
lejacques skrev:Ingen dålig period men smärtsamt tydligt att HV spelar i allsvenskan och Örebro i SHL. Örebro är inte bra ikväll, men de är lite vassare när de väl får chansen. För de är ett SHL-lag. Om HV går upp gissar jag att man måste byta ut 30-40 procent av laget.
Apropå spelare jag inte tror följer med upp. Bertov och Ytterell känns som lågoddsare till årets flopp.
Okej ja så är det säkert.lejacques skrev:Inte ovanligt. Jag menar vi har ju mött allsvenskt motstånd när vi spelat i SHL.
Tror inte det behöver vara dumt. Lite komma ner på jorden-matcher.
Efter denna följer ju dessutom ett koppel av matcher mot konkurrenter så tror nog HV kommer komma in i den allsvenska hockeyn. Förutsatt de nu inte får hybris likt fjolåret. .
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst