Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Andersson711 skrev:Blir ett intressant möte.
Hoppas samtliga medlemmar tagit sig tiden att ställa frågor man vill ha besvarade. Finns ingen bättre tidpunkt än just nu.
patrik skrev:Andersson711 skrev:Blir ett intressant möte.
Hoppas samtliga medlemmar tagit sig tiden att ställa frågor man vill ha besvarade. Finns ingen bättre tidpunkt än just nu.
Tror du man får ställa några kritiska frågor?
lejacques skrev:Och Agne eldar på inför kvällens möte.
https://www.jnytt.se/artikel/hv-toppen- ... v-i-skiten
Kort sammanfattat.
- Han tror inte medlemsökningen beror på att folk går med för att de är missnöjda och vill ändra inriktning. Nej, de indikationer han fått är att folk vill stötta.
- Hyllar indirekt sig själv då han säger att han hade kunnat smita ut bakvägen och sätta HV i skiten. Men han jobbar på för stabilitet är vad föreningen behöver just nu, enligt Agne.
Highlander skrev:lejacques skrev:Och Agne eldar på inför kvällens möte.
https://www.jnytt.se/artikel/hv-toppen- ... v-i-skiten
Kort sammanfattat.
- Han tror inte medlemsökningen beror på att folk går med för att de är missnöjda och vill ändra inriktning. Nej, de indikationer han fått är att folk vill stötta.
- Hyllar indirekt sig själv då han säger att han hade kunnat smita ut bakvägen och sätta HV i skiten. Men han jobbar på för stabilitet är vad föreningen behöver just nu, enligt Agne.
Är det någon som eldar på så är det väl du? Jag läste samma artikel (fast i JP) och fick inte ut alls samma slutsatser.
Agne är bra på ekonomi och sponsorer. Det är en viktig del i nuvarande läge. Det finns andra, icke rent sportsliga delar, som måste hanteras nu där det också är av vikt att ha någon insatt som styr. Därav håller jag med om att det är viktigt för stabiliteten att han inte bara gick ut bakvägen. Men jag antar att man läser utifrån sin egen utgångspunkt för att få vissa saker bekräftade. Du såväl som jag.
lejacques skrev:100 inne på sändningen med 23 min till start. Kan bli högt tryck idag.
lejacques skrev:+1 Forza!
Utgår från att de flesta tittar. Men så ni vet. De skickar fram Niklas Bengtsson från valberedningen först. Sen Anders Wilander. Så det dröjer innan Sten-Åke, Agne och Hult får svara på frågor.
Diabolics skrev:HAHAHAHAHAHHAHA
ingen i styrelsen har avsagt sig sin plats i styrelsen...
på fråga från legenden bengt kinell
lejacques skrev:Diabolics. Så de styrelseledamöter som valdes en viss mandatperiod kommer alltså sitta kvar? Fattar jag det rätt???!!!
lejacques skrev:Diabolics. Så de styrelseledamöter som valdes en viss mandatperiod kommer alltså sitta kvar? Fattar jag det rätt???!!!
Diabolics skrev:Jag ställde frågan om värdegrund och ansvar, men jag gissar att allt som kommer från anonyma konton bortses
kanske skulle logga in under vanligt namn.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster