Leksand kommer på besök på tisdagskvällen och
vi får hoppas att spelet ser bättre ut än det gjort
i 48 omgångar innan.
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

frippe-borås skrev:Om SHL vill stå för FairPlay så stoppar man här och nu.
En del lag har blivit extremt hårt drabbat av Covid 19. En del har lyckats ändå men av egen erfarenhet av Covid så är inte min kapacitet 100. Ändå hade jag smittan i november. Vissa kan komma tillbaka snabbare medans en del inte kommer tillbaka alls som det man hade innan smittan. Det kan aldrig bli FairPlay.
Hatar egentligen att det inte kan avgöras. Men att få stopp på skiten måste vara viktigare för Sverige och nästa säsong efter vaccinering så kan man förhoppningsvis fylla arenorna och ekonomin får lagen på banan.
scopulus skrev:frippe-borås skrev:Om SHL vill stå för FairPlay så stoppar man här och nu.
En del lag har blivit extremt hårt drabbat av Covid 19. En del har lyckats ändå men av egen erfarenhet av Covid så är inte min kapacitet 100. Ändå hade jag smittan i november. Vissa kan komma tillbaka snabbare medans en del inte kommer tillbaka alls som det man hade innan smittan. Det kan aldrig bli FairPlay.
Hatar egentligen att det inte kan avgöras. Men att få stopp på skiten måste vara viktigare för Sverige och nästa säsong efter vaccinering så kan man förhoppningsvis fylla arenorna och ekonomin får lagen på banan.
Tummen upp på detta!
FEM av dagens sju matcher är framflyttade och prio ett måste vara att få stopp på detta.
13/3
Skellefteå - Malmö (uppskjuten)
Brynäs - Frölunda
Rögle - Växjö (uppskjuten)
Linköping - Luleå (uppskjuten)
Örebro - Oskarshamn
HV71 - Leksand (uppskjuten)
Djurgården - Färjestad (uppskjuten)
NightWalker skrev:Jag ser denna, samt de kvarvarande 3 matcherna efter denna, som tid att få tillbaka spelare till kvalet.
Kinnvall får 4 matcher att komma igång på. Donovan och Fröberg har lite tid att komma tillbaka.
Någon som vet status på Donovan för övrigt?
Det finns en matematisk chans att man kan klara sig undan kval om man går rent, men jag ser det som ytterst osannolikt. 4 matcher att hitta ett bra stim inför kvalet är vad som gäller.
Diabolics skrev:zebror gör som zebror gör....
Diabolics skrev:pucken gick snabbt. det gillar jag. Tyder på någon form av självförtroende...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster