JohanB skrev:Wesslau verkar fortfarande ha problem med att stanna i målgården, långt ute och bortgjord som vanligt...
Ja hur fan tänkte han där
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
JohanB skrev:Wesslau verkar fortfarande ha problem med att stanna i målgården, långt ute och bortgjord som vanligt...
mrbeach skrev:JohanB skrev:Wesslau verkar fortfarande ha problem med att stanna i målgården, långt ute och bortgjord som vanligt...
Ja hur fan tänkte han där
mrbeach skrev:Smurf skrev:För mig helt rätt lag som vinner! Inte nog med att Örebro är ett bra lag. Men se på Luleå. 0-7. Jösses. Nä. HV är ännu ett pajaslag. Se på Melin som skulle ta hem guldet. Vart är Melin?????
Om det kan vara nån tröst så är dansbandslaget ännu sämre

Småläninen skrev:Kort sagt, "HV71 är jävligt mycket mellanmjölk"/ Niklas Wikegård
tommy1985a skrev:Börjar se ut som när Uffe Dahlen hade hand om laget. Det var ett jävla snack om Karaktär och flera spelare stoltserade med sina insatser i sociala medier efter LHC och Frölunda. Med all rätt för då var man bra och hade karaktär, Man slet som hundar över hela banan i 100 minuter och därav så fick man bra resultat. Det är precis de det handlar om. Gå i bräschen och köra utav fan VARJE MATCH. Men vi har sett det förut och ser det igen, Man gör det 1 match och sen är man skitnöjd med sig själv och tror man är bäst i världen.
En riktig hockeyspelare går ut och ger allt VARJE MATCH. Riktigt besviken på alla i vårat lag. (SKA MAN FÖRLORA SÅ SER MAN TILL ATT MAN GÖR DET SOM EN HOCKEYSPELARE)
Dom flesta fans här inne är nog överens om det att så länge man ser och vet att ens lag ger allt därute så är man nöjd. Förlora eller vinna spelar inte så jättestor roll då. Även om det givetvis alltid är roligare att vinna.
Det är så jävla dåligt. Vi har sjukt många bra spelare som är helt grymma när det ger allt, Tyvärr så slösar dom bort sin talang helt och hållet för att dom inte ger allt fullt ut varje match. Ska dom fortsätta spela med den här skämtattityden så kan vi lika gärna spela med J-20 laget för dom hade gjort fan så mycket bättre. Ett J-20 som ger allt skulle kunna stått upp bättre mot Örebro och då hade vi inte ens behövt gå till slutspel för att tjäna pengar inom föreningen.
Varför ploppar det fram nya spelare som gör mer poäng än våra rutinerade stjärnspelare i SAIK från ingenstans? Jo för att dom alltid ger allt VARJE MATCH. Då är så man skapar sig självförtroende, Det är så man skapar sig ett övertag, Det är det som gör att man kan spela bättre än vad man egentligen borde kunna.
HV71 kan ha vilket lag som helst men det spelar igen roll alls om man inte ger allt varje match. För det är precis det alla andra lag gör varje match och oavsett vilka spelare dom har så kommer dom slå oss just för att dom alltid är 1 steg före oss.
OJojoj Vilket slöseri med bra spelare alltså. Dom borde skämma hela bunten, Tycker synd om Hult och Davidsson som gjort allt för att vi ska kunna ha den starkaste offensiven i hela SHL Dom har fått möjligheten att kunna vinna ett sm-guld. En bra tränare, Tillräckligt bra lön som man inte ska gnälla över speciellt inte om man spelar som en snigel. Fy skäms.
5 Omgångar bara säsongen är inte körd ännu. Men varför slarva bort början helt i onödan. Hur fan tänker dom egentligen spelarna? räcker inte 150 000 i månaden eller vad dom nu har för att ge allt i 60 minuter precis som alla andra lag? Ska man ha en halv mille i månaden för att göra det? Jag trodde 50 000 var gränsen där man ger allt och allt över är bara en belöning för att man är skicklig. Bortskämda jävla spelare vi har. Jag har 4500 i månaden kan jag tillägga och jag ger fan allt varje dag för att få ett jobb som jag kan ge allt på. Är det försent att skola om sig till hockeyspelare som snart 29-åring? Kanske man kan visa hur det ska gå till.
wordtommy1985a skrev:Börjar se ut som när Uffe Dahlen hade hand om laget. Det var ett jävla snack om Karaktär och flera spelare stoltserade med sina insatser i sociala medier efter LHC och Frölunda. Med all rätt för då var man bra och hade karaktär, Man slet som hundar över hela banan i 100 minuter och därav så fick man bra resultat. Det är precis de det handlar om. Gå i bräschen och köra utav fan VARJE MATCH. Men vi har sett det förut och ser det igen, Man gör det 1 match och sen är man skitnöjd med sig själv och tror man är bäst i världen.
En riktig hockeyspelare går ut och ger allt VARJE MATCH. Riktigt besviken på alla i vårat lag. (SKA MAN FÖRLORA SÅ SER MAN TILL ATT MAN GÖR DET SOM EN HOCKEYSPELARE)
Dom flesta fans här inne är nog överens om det att så länge man ser och vet att ens lag ger allt därute så är man nöjd. Förlora eller vinna spelar inte så jättestor roll då. Även om det givetvis alltid är roligare att vinna.
Det är så jävla dåligt. Vi har sjukt många bra spelare som är helt grymma när det ger allt, Tyvärr så slösar dom bort sin talang helt och hållet för att dom inte ger allt fullt ut varje match. Ska dom fortsätta spela med den här skämtattityden så kan vi lika gärna spela med J-20 laget för dom hade gjort fan så mycket bättre. Ett J-20 som ger allt skulle kunna stått upp bättre mot Örebro och då hade vi inte ens behövt gå till slutspel för att tjäna pengar inom föreningen.
Varför ploppar det fram nya spelare som gör mer poäng än våra rutinerade stjärnspelare i SAIK från ingenstans? Jo för att dom alltid ger allt VARJE MATCH. Då är så man skapar sig självförtroende, Det är så man skapar sig ett övertag, Det är det som gör att man kan spela bättre än vad man egentligen borde kunna.
HV71 kan ha vilket lag som helst men det spelar igen roll alls om man inte ger allt varje match. För det är precis det alla andra lag gör varje match och oavsett vilka spelare dom har så kommer dom slå oss just för att dom alltid är 1 steg före oss.
OJojoj Vilket slöseri med bra spelare alltså. Dom borde skämma hela bunten, Tycker synd om Hult och Davidsson som gjort allt för att vi ska kunna ha den starkaste offensiven i hela SHL Dom har fått möjligheten att kunna vinna ett sm-guld. En bra tränare, Tillräckligt bra lön som man inte ska gnälla över speciellt inte om man spelar som en snigel. Fy skäms.
5 Omgångar bara säsongen är inte körd ännu. Men varför slarva bort början helt i onödan. Hur fan tänker dom egentligen spelarna? räcker inte 150 000 i månaden eller vad dom nu har för att ge allt i 60 minuter precis som alla andra lag? Ska man ha en halv mille i månaden för att göra det? Jag trodde 50 000 var gränsen där man ger allt och allt över är bara en belöning för att man är skicklig. Bortskämda jävla spelare vi har. Jag har 4500 i månaden kan jag tillägga och jag ger fan allt varje dag för att få ett jobb som jag kan ge allt på. Är det försent att skola om sig till hockeyspelare som snart 29-åring? Kanske man kan visa hur det ska gå till.
Robert.76 skrev:Hv har gjort 1 mål på bortaplan på 3 matcher...ETT mål,Wesslau gjorde en hyfsad tavla på första målet, men det är inte hans fel att vi inte producerar mål. Hv känns för bekväma,de gör inte skitjobbet,och gör man inte det till 100%, då vinner man inga matcher.

Dovahkiin skrev:Varför tog de in AJ när Olsson började få bra koll på HV. Han kändes så rätt. Men det är tidigt, ska ge HV 12-15 matcher innan jag vill tränaren ska gå minst!
bogani skrev:Sen tror jag också att Pettan var petad och visst är det bra att Johansson vågar. Men samtidigt känns det lite löjligt att man isåfall skyller på skada. Säg som det är istället. Petrasek måste jobba på sitt spel och spelar inte ikväll. Punkt.
bogani skrev:Eidstedt sprider alltså dålig energi i laget enlig Kungkeno. Det påståendet känns lite väl hårt va?
Det kändes som att HV kom ut till matchen med inställningen att 0-0 är ett bra resultat. Först när Örebro gjorde ett välförtjänt mål så började det hända lite från HV's sida.
Sen tror jag också att Pettan var petad och visst är det bra att Johansson vågar. Men samtidigt känns det lite löjligt att man isåfall skyller på skada. Säg som det är istället. Petrasek måste jobba på sitt spel och spelar inte ikväll. Punkt.
På vilket sätt sprider han dålig energi? Är det för att han har bäst +/- i laget och enbart varit inne på ett mål bakåt? Eller är det för att han har blockerat fyra skott vilket är sjätte bäst i laget? Eller är det för att han har varit väldigt bra i BP? Jag förstår inte riktigt, vad är det? Axel har även en genomsnittlig speltid på 13:22 vilket är solklart lägst av alla backar.Kungkeno skrev:Axel Eidstedt, säkert världens goaste kille. Men han har inget att göra i A-laget. Han måste bort. Han sprider dålig energi i laget. Det smittar av sig av osäkerhet till andra. Det är psykologiskt bevisat. Ge han en säsong i juniorlaget så kommer han säkert att bli en spelare att räkna med i framtiden.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster