Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Dovahkiin skrev:Så länge Uffe är tränare kommer det se ut så här. Så är det!
JohanB skrev:Match efter match har vi blivit utspelade totalt men ändå fått med oss segrarna, därav har man inte kunnat gnälla alltför mycket egentligen men det fortsätter ju att se likadant ut även idag, vad är problemet? Man har ju inget puckinnehav whatsoever.
Det enda HV gör är att dumpa puck, spelar ju sig aldrig igenom motståndarna. Står fast vid min åsikt att Dahlen borde avgå, han har aldrig någonsin lyckats som tränare eller visat på någon slags spelide, det är ju helt tafatt därute, jag blir tamefan gråhårig snart alltså...
Perala skrev:Jaha så är kris stämpeln igång igen!
2st 0 poängare på 10 matcher, matcher som spelats på borta plan mot Top 3 lag.
Det är okej statistik för ett lag som ligger på 10e plats.
Brynäs va helt enkelt mycket bättre idag.
bogani skrev:Perala skrev:Jaha så är kris stämpeln igång igen!
2st 0 poängare på 10 matcher, matcher som spelats på borta plan mot Top 3 lag.
Det är okej statistik för ett lag som ligger på 10e plats.
Brynäs va helt enkelt mycket bättre idag.
Härligt med lite nyanserade inlägg! Att HV spelat lika odugligt som i början av serien och vi endast plockat poäng tack vare Wesslau, det är ju bara trams. Dock kommer vi inte få något gratis då lagen omkring oss också har spelat upp sig.
Diabolics skrev:vafan. va kollade ni på för match?
Jag såg ett hv som i början av andra spelade ut brynäs totalt. Sen vänder det och brynäs tar över andra halvan av perioden. Det var jämnt. Sedan att brynäs går ut å forcerar i tredje är väl för fan deras jävla jobb, på deras hemmaplan. På samma sätt är det hv's jävla jobb att reda ut detta. Vilket de inte gjorde tyvär. Men siffrorna var inte stora. Brunäs vinner skotten överlägset, men har 5 numerära överlägen mot 1 för oss. Så jävla dåligt var det inte. Vi hade 30 skott, de hade 50. De 20 extra skotten kunde väl täckas av de 4 extra PPna som de hade.
Det finns ett gäng, som verkar se det som en personlig prestigeförlust att inte "domedaga" å leta fel .... "vi har vunnit 8 av tio matcher MEN {insert BS statement here} så vi måste sparka Uffe".
Vafan, detta är sport. Sport är inte linjärt eller logiskt.
Jag såg ett hv som i början av andra spelade ut brynäs totalt. Sen vänder det och brynäs tar över andra halvan av perioden. Det var jämnt. Sedan att brynäs går ut å forcerar i tredje är väl för fan deras jävla jobb, på deras hemmaplan. På samma sätt är det hv's jävla jobb att reda ut detta. Vilket de inte gjorde tyvär. Men siffrorna var inte stora. Brunäs vinner skotten överlägset, men har 5 numerära överlägen mot 1 för oss. Så jävla dåligt var det inte. Vi hade 30 skott, de hade 50. De 20 extra skotten kunde väl täckas av de 4 extra PPna som de hade.
Det finns ett gäng, som verkar se det som en personlig prestigeförlust att inte "domedaga" å leta fel .... "vi har vunnit 8 av tio matcher MEN {insert BS statement here} så vi måste sparka Uffe".
sir Ward skrev:JohanB skrev:Match efter match har vi blivit utspelade totalt men ändå fått med oss segrarna, därav har man inte kunnat gnälla alltför mycket egentligen men det fortsätter ju att se likadant ut även idag, vad är problemet? Man har ju inget puckinnehav whatsoever.
Det enda HV gör är att dumpa puck, spelar ju sig aldrig igenom motståndarna. Står fast vid min åsikt att Dahlen borde avgå, han har aldrig någonsin lyckats som tränare eller visat på någon slags spelide, det är ju helt tafatt därute, jag blir tamefan gråhårig snart alltså...
Ulf Dahlén kommer inte att avgå och han kommer knappast att få sparken.
Vem vill du ha istället så att man får något att diskutera om?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster