Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Windom Earle skrev:mrnorrland skrev:Matchen mot örebro var den matchen tränaren tappade laget de var första gången man såg hängande huvuden och uppgivenhet. Säsongen är över skulle faktiskt vi kan sluta säsongen med 1 straffseger och resten förluster detta laget är bland de sämsta ett lag som någonsit har sats ihop. Det är en bedrift av Nubben att lyckas med att ha en av SHL högsta budgetar och ändå sätta sämsta laget som nånsin har sätts.
hockeysverige hånskrattar åt hv
Vi har ju redan två poäng mer än Väsby spelade ihop
mrnorrland skrev:Windom Earle skrev:mrnorrland skrev:Matchen mot örebro var den matchen tränaren tappade laget de var första gången man såg hängande huvuden och uppgivenhet. Säsongen är över skulle faktiskt vi kan sluta säsongen med 1 straffseger och resten förluster detta laget är bland de sämsta ett lag som någonsit har sats ihop. Det är en bedrift av Nubben att lyckas med att ha en av SHL högsta budgetar och ändå sätta sämsta laget som nånsin har sätts.
Vi har ju redan två poäng mer än Väsby spelade ihop
lite olika förutsättningar då o går ej jämför
de laget hade spelat ut detta lag i sömnen

wk2431 skrev:Sparka Norberg och Samuelsson. Ta in några som vill ta föreningen och det egna varumärket framåt. Får vara nog med folk som är i slutet av karriären och inte kunde bry sig mindre.

mrnorrland skrev:Matchen mot örebro var den matchen tränaren tappade laget de var första gången man såg hängande huvuden och uppgivenhet. Säsongen är över skulle faktiskt vi kan sluta säsongen med 1 straffseger och resten förluster detta laget är bland de sämsta ett lag som någonsit har sats ihop. Det är en bedrift av Nubben att lyckas med att ha en av SHL högsta budgetar och ändå sätta sämsta laget som nånsin har sätts.
mordy skrev:Rätt kul, jag tror seriöst att förra årets lag hade sett bättre ut än detta ihopskrapet haha

CROHB skrev:mrnorrland skrev:Matchen mot örebro var den matchen tränaren tappade laget de var första gången man såg hängande huvuden och uppgivenhet. Säsongen är över skulle faktiskt vi kan sluta säsongen med 1 straffseger och resten förluster detta laget är bland de sämsta ett lag som någonsit har sats ihop. Det är en bedrift av Nubben att lyckas med att ha en av SHL högsta budgetar och ändå sätta sämsta laget som nånsin har sätts.
Jag känner mig också tveksam till många bitar i årets lag men du är verkligen helt enorm. Imponerad av dig på många olika sätt med din energi men kan tycka att du överreagerar ganska ofta när du skriver dina inlägg, speciellt i matchtrådarna.
Så extremt illa är det ju inte, jag tror att vi kommer att få ihop även trepoängare under säsongen.
Jokkalainen skrev:Nästakommande träningar måste fokus vara TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING!!
Jokkalainen skrev:Nästakommande träningar måste fokus vara TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst