Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Sir Ward skrev:Någon som har sett Fredrik Stillman eller har jag missat något.
tibia skrev:Sir Ward skrev:Någon som har sett Fredrik Stillman eller har jag missat något.
såg honom efter första perioden, har inte tänkt på det sedan dess
Guld skrev:He… kokkonens andra i Hv?
Bra start på den killen också! Snyggt!
HV-supportern skrev:Ni som ser matchen. Hur ser spelet ut? Är det en jämn match eller HV dominans?
HV-supportern skrev:Guld skrev:He… kokkonens andra i Hv?
Jag tror vi kommer få se en helt annan Kokkonen den här säsongen. Skulle inte förvåna mig om han gör 20+ mål.
HV-supportern skrev:Guld skrev:He… kokkonens andra i Hv?
Jag tror vi kommer få se en helt annan Kokkonen den här säsongen. Skulle inte förvåna mig om han gör 20+ mål.
Goddamn skrev:Vad var det för fel på den tacklingen??

Windom Earle skrev:Jag har vevat tacklingen fram och tillbaka 10 ggr. Ett skämt att det blir utvisning. Bra de tog 4 mot 4, men det borde ju inte vart något alls. Konstigt att kommentatorn inte gjorde någon analys av tacklingen alls utan bara sa att den är dålig pga att publiken buar. Ok match av HV men vilken räddning av Gunnar, och snirkligt mål av Billins.
Kamy skrev:Vilka tycker ni utmärkte sig positivt samt negativt efter första matchen?
Tycker Gunnarsson, Billins, Karlström och Kokkonen såg bra ut idag. Bertov och Andrae lägger jag på minussidan. Mycket slarv och felpass.
Nybeck startade bra men försvann sen. Tvärtom på Lindbäck, tycker han startade svagt men växte under matchen.
När kommer JP-femman?

Weirdo skrev:Matson tror jag mycket väl kan visa sig vara säsongens bästa värvning för vår del.
mrnorrland skrev:Viktigt att Netterberg och Kokkonen får näta. Att vesel och Forsberg kommer göra poäng är vi säkra på.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster