Robert.76 skrev:Helt avsaknad av respekt tycker jag den tacklingen var, Murray hade alla möjligheter i världen att låta bli den, var nog ett regelrätt matchstraff.
Absolut men det är vad detta pojklaget behöver. Lite hår på bröstet!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Robert.76 skrev:Helt avsaknad av respekt tycker jag den tacklingen var, Murray hade alla möjligheter i världen att låta bli den, var nog ett regelrätt matchstraff.
Guld skrev:Domarna är ju helt blåsta.
Grga skrev:Robert.76 skrev:Helt avsaknad av respekt tycker jag den tacklingen var, Murray hade alla möjligheter i världen att låta bli den, var nog ett regelrätt matchstraff.

Grga skrev:Robert.76 skrev:Helt avsaknad av respekt tycker jag den tacklingen var, Murray hade alla möjligheter i världen att låta bli den, var nog ett regelrätt matchstraff.
Robert.76 skrev:Grga skrev:Robert.76 skrev:Helt avsaknad av respekt tycker jag den tacklingen var, Murray hade alla möjligheter i världen att låta bli den, var nog ett regelrätt matchstraff.
Vi hade nog behövt Murray på isen istället.
frippe-borås skrev:När tror ni kompensations utvisningen kommer för Hv?
Jag gissar på när Luleå gjort 2-4.
Hv jagar verkligen kvittering i 3:e, nästan 6 min spelade och 0-5 i skott!
Tanke skrev:Jag tror att Forsberg har gått all in på att träna skottramp hela sin karriär. Hans övriga skils verkar inte räcka till tyvärr vilket leder till för många misstag med spelvändningar emot. Tyvärr har vi väl inte råd att bara spela honom i PP?
Grga skrev:Tanke skrev:Jag tror att Forsberg har gått all in på att träna skottramp hela sin karriär. Hans övriga skils verkar inte räcka till tyvärr vilket leder till för många misstag med spelvändningar emot. Tyvärr har vi väl inte råd att bara spela honom i PP?
Man har hoppats det så kallade "klivet" men inget händer.S änder inga bra signaler. Har inget i övriga spelet som är positivt. Tycker du kan ta in vilken junior som helst där. Min åsikt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster