Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
jordfelsbrytare skrev:Helt ärligt talat Stoas första period?..
Fy fan vad illa det ser ut. Bryt kontraktet och erkänn att ni gjorde fel.
Det måste fanimej vara nog snart. Parodi!
Donovan kommer in och är lugn, kylig och distinkta 1a pass direkt på bladet. Kommer bli brutalt viktig.
hv-mannen skrev:Man är ju uppväxt med s.377.
Men hade nog hoppats på nått roligare tips
Robert.76 skrev:Jag åker snabbare på skrillor bakåt än Stoa framåt, och då kan jag knappt åka skridskor.
Fegon_ skrev:Donovans närmaste konkurrent är Martinsson. Gigant redan. Och folk var skeptisk?
Fröberg markerar direkt på Melart, i övrigt bra i perioden. Zion har varit mycket bra. Ser gott ut!
Diabolics skrev:HELVETE VA USEL DU ÄR STOA, NU SPILLDE JAG UT MIN ÖL I FRUSTRATIONEN LÄGG DIG INTE NER DÄR FÖR FAN
Diabolics skrev:Diabolics skrev:HELVETE VA USEL DU ÄR STOA, NU SPILLDE JAG UT MIN ÖL I FRUSTRATIONEN LÄGG DIG INTE NER DÄR FÖR FAN
matsqq skrev:Robert.76 skrev:Jag åker snabbare på skrillor bakåt än Stoa framåt, och då kan jag knappt åka skridskor.
Känns som Hv är 4,5 utespelare på isen med honom
Robert.76 skrev:matsqq skrev:Robert.76 skrev:Jag åker snabbare på skrillor bakåt än Stoa framåt, och då kan jag knappt åka skridskor.
Han sänker hela kedjan tyvärr.
Robert.76 skrev:matsqq skrev:Robert.76 skrev:Jag åker snabbare på skrillor bakåt än Stoa framåt, och då kan jag knappt åka skridskor.
Han sänker hela kedjan tyvärr.
matsqq skrev:Arell, AK47, Holmström, Forsberg och Nybeck .. Då ser det illa ut. Det blir farligt bakåt då
mrbeach skrev:Sandberg blir illa tilltygad
15:48 skrev:Kinnvall borta. Röven. Var väl han som rök in i sargen i samband med målet?
Diabolics skrev:hallam: "handen åker upp i ansiktet, det är olyckligt"
helvete, får man hjärn-röta av att vara i växjö?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster