Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
matsqq skrev:Ja , kicka Rahm , 0 poäng på fem matcher ... man ser ju på spelarna att HV har ett betydligt bättre material än Oskarshamn men de får det inte att fungera för fem öre.
Linus Sandin skulle ju vara en målskytt, men vad fan har han gjort egentligen ...
Det här påminner om Sverige mot Vitryssland ...

shitkicker skrev:mrnorrland skrev:lejacques skrev:Jag tror inte HV åker ut.
om inget händer lär vi åka ut. Lär ju vara oskarshamn vi lär möta och vi ser ju nu hur vi blir totalt utspelade och inget lär förändras om ingen förändring i truppen och ledarstaben sker inom snar framtid
Jag är också tämligen övertygad om att HV åker ur i år. Det är alldeles för mycket som behöver åtgärdas för att det här ska sluta väl.
Om man jämför med säsongen 13/14 där man startade uselt, men ändå bättre än i år, så fick man panikvärva 4 spelare under säsong och dessa 4 spelare kostade tillsammans lika mycket som resten av laget kostade. Och då lyckades man endast undvika negativt kval med 2 omgångar kvar.
Den här säsongen så finns inga sådana förutsättningar. Var ska de pengarna komma ifrån?
Det enda man kan hoppas på är att laget helt plötsligt bara hopar igång, men hur och varför skulle det hända? Man ser ju helt uppenbart att skils och fart saknas för det.
frippe-borås skrev:shitkicker skrev:Fy fan. Jag kan räkna upp en handfull spelare som försöker. Men 75% av laget visar inte ens vilja. De saknar ju för i helvete personlig integritet! Att de skiter i HV är ju uppenbart, men att de inte har mer stolthet som människor och hockeyspelare är ju för fan ovärdigt!
Två spelare som Rahm inte ville ha kvar va Sundh och Thörnberg. Säger inget om Thörnberg då han mer var borta men en kille som Sundh
som jag kunnat se som kapten fick inte vara kvar pga statistik!
Sen är det där med karaktärsspelare, vad är en bra karaktär för Hult egentligen???
Men att ta in pulver som viker ner sig så fort pucken släpps det är spelare för Hv71 20/21, underbart ju!
mrnorrland skrev:förstår varför kinnarps sa upp sammanetet
Davestar skrev:Rahm -”vi gör en bra period”
jordfelsbrytare skrev:Davestar skrev:Rahm -”vi gör en bra period”
Ska jag skratta eller gråta?....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster