-Vi börjar med den enklaste kvartsfinalen, det är Djurgården-HV71 där Djurgår´n kommer vinna enkelt i tre raka. Robert Perlskog 1995 inför "skrattmatchen" i slutspelet.
-Vi börjar med den enklaste kvartsfinalen, det är Djurgården-HV71 där Djurgår´n kommer vinna enkelt i tre raka. Robert Perlskog 1995 inför "skrattmatchen" i slutspelet.
John Byce, Risto Kurkinen, Kamil Kastak, Vesa Salo, Johan Brummer, Vesa Viitakoski, Alexei Salomatin, Antti Törmänen, Jarkko Varvio, Anders Lönn, Jani Nikko, David Nemirovsky, Lubomir Korhon, Stefan Hellkvist
Sedan har även Turisas88 fått fem poäng för korrekt resultat i matchen mot FBK som finns med i uppdaterade totalen.
Sir Ward skrev:Missade tippet. Hur ofta har en HV-match startat 18:00 på en vardag
Samma här. Hade totalt glömt bort att resterande vardagsmatcherna skulle starta 18:00 pga. restaurangrestriktionerna. Jag tog en promenad vid ganska exakt 18:00 och planerade så jag var tillbaka till 18:50. Precis när jag skulle gå in hemma efter promenaden slog det mig...