Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
mrbeach skrev:Känns lite märkligt att Jubla för att vi nu passerat MIF och ligger endast fyra från slutet![]()
Svartzonker skrev:mrbeach skrev:Känns lite märkligt att Jubla för att vi nu passerat MIF och ligger endast fyra från slutet![]()
Hahaha fan va negativt du är!
kny skrev:mep skrev:Förlust finns inte på kartan ikväll, det är inte ett alternativ.
Jag vill helst se 2-siffrigt ikväll för att känna mig säker med laget!Danken skrev:Risk för "svullhuvudena" är för stora efter 2 poäng mot Dif? Inte ovanligt att HV gör en kass match efter en bra.
3 poäng allt annat är underkänt. HV borde köra över Karlskrona rejält med ett bättre lag och ny frejdiga HV-hockeynDiabolics skrev:Förlorar man idag blir jag orolig på allvar.... vilket jag naturligtvis inte tror vi kommer göra. Däremot sätter jag frågetecken på målskyttet som jag tror kan skapa oro ifall det fortsatt är låg utdelning där. Mycket beror säkert på slumpen, men även så kan det sätta sig i skallen å påverka skärpan. Än så länge är det bara Tedenfart som visat form i detta moment.
Tedenfart: Va skönt å se han så delaktig och rivig. Såhär bra har jag inte sett han sedan junior-tiden. Mycket bra.
Ett tillägg till alla er som snackar om utskåpning - det kan ske, men hoppas inte på för mkt! HV71 är bra när man spelar på sin högsta nivå, mkt bättre än KHK - men det är frågan om man lyckas plocka fram den - KHK krigar som dårar och kommer troligtvis torska mot HV71! Men förvänta er inga monstersiffror ikväll - se det som en trevlig bonus om det sker!
Inzaneclown skrev:Krysstensen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster