Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Junior skrev:Kan det vara så att HV komemr vara farliga i PP i år?
RiWi skrev:Tycker backarna sköter sig helt ok, de 3 första målen idag är ju forwards som inte gör vad dom ska!!
Ett mål i 5 mot 5 på 3 matcher är inte ok!! Inte en enda poäng av våra top 6 forwards gör mig lite orolig...
Hoppas nu att man får 10dagar med fullt lag att träna på spelet, för det måste börja se bättre ut redan i borta matcherna i chl.
Stort plus till Emil Johansson o våra målvakter!! pp:et ser riktigt vasst ut, trots att teden är borta.
La märke till A.J körde med 4 forwards o 1 back mot slutet när vi låg under, känns spännande med lte nytänk.
Henning skrev:RiWi skrev:Tycker backarna sköter sig helt ok, de 3 första målen idag är ju forwards som inte gör vad dom ska!!
Ett mål i 5 mot 5 på 3 matcher är inte ok!! Inte en enda poäng av våra top 6 forwards gör mig lite orolig...
Hoppas nu att man får 10dagar med fullt lag att träna på spelet, för det måste börja se bättre ut redan i borta matcherna i chl.
Stort plus till Emil Johansson o våra målvakter!! pp:et ser riktigt vasst ut, trots att teden är borta.
La märke till A.J körde med 4 forwards o 1 back mot slutet när vi låg under, känns spännande med lte nytänk.
Fyra forwards har vi kört med hela tiden, iaf i PP1 med Melin. Och det tycker jag precis som du att man ska fortsätta med.
Vad menar du med inga poäng av våra 6 top forwards egentligen? I 5vs5 då menar du?
Jag bryr mig inte om när, var och hur målen görs, bara dom görs och spelet ser bra ut. Vilket det gör. Målen trillar in så småningom om man fortsätter snurra puck i offensiv zon som nu.
Det som oroar mig är spelet i egen zon, framförallt i 5vs5. Hönsgård stundtals. Men sen vet jag också att vi har flera ordinarie borta och ska dessutom in med en till, så det drar jag inte så stora växlar av än så länge.
Norrlandssupporter skrev:Återigen.. Lägg ner motorsågen.
Vi spelar med flera ordinarie backar borta. Kom även ihåg att en back av HÖGSTA kvalitet ska in. Glädjs ist över hur bra vår junior Emil Johansson var.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster