Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
sir Ward skrev:Guld skrev:Jämtin talar klarspråk.
Bra Jämtin! Han säger det vi andra ser.
Står det 91 på ryggen är det större chans att man åker ut.
Edit:
Han fick tian för han ville prata med domaren om domslutet.
Hatar hockey när det blir såhär. HATAR.
Håller med och vet samtidigt att det har varit en schism en längre tid dom emellan.
Var likadant med Lance Ward där han åkte ut enbart pga sitt namn.
Ang aktuella domaren så har han gjort märkliga uttalanden inofficiellt och förstår Jämtins frustration.
Vad HV har gjort vill jag inte gå in på men det förs diskussioner och jag tycker att Jämtin gjorde helt rätt.
ateisten skrev:Normalt är jag sansad i de flesta motgångar och diverse problem men idag blev irritationen och frustrationen alldeles för stor.
Sjukaste grejen efter slutsignalen..
Jag kastade min chipsskål i väggen, studsade tillbaka, prickar mitt ölglas som var halvfullt, den går i spillror och jag med öl o glas över hela mig är ett faktum.![]()
![]()
Bryt ihop och kom igen blir det för HV. Själv får ja skrubba golv..
lejacques skrev:Lika besviken som Jämtin är på Vinnerborg blir jag på de som dissar Jämtin.
Ni sitter och försvarar en tränare som har kört laget i botten, men är samtidigt snabba med att klanka ner på en kille som gjort så j-vla mycket för föreningen!
Det är allmänt känt att domarna håller ett extra öga på spelare som Ledin och Jämtin. De har till och med sagt det själva. Att Jämtin nu går ut och kritiserar Vinnerborg öppet är inte pinsamt - det är fan på tiden!
Jämtin gör mycket tokiga grejor. Men det gör det inte okej för domarna att döma som de gör. De lägger så djävulskt mycket fokus på Jämtin. Helt rätt av den senare att rikta fokus tillbaka på dem.
Minns Petrasek om Thomas Andersson. Efter kritiken dömde den senare inte HV på väldigt, väldigt länge. Hoppas Jämtins uttalande får samma effekt på överskattade Vinnerborg.
Heja Jämtin! Jag, och förhoppningsvis många andra HV-supportrar, står bakom dig!
Simon skrev:Hausmanis:
Har man ett dålig ledarskap i ett företag blir det väl automatiskt att det blir inviduellt tänkande och inte gemensamt? Så tänker jag i alla fall =)
Inzaneclown skrev:Om inte annat kan man väl tycka att det är konstigt hur mycket tålamod man haft med Dahlén, med tanke på vilka mål vi har haft.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster