Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
jordfelsbrytare skrev:Detta är bland det sämsta hockeymatcher jag någonsin sett alla kategorier. Uselt räcker inte för att beskriva detta.
Andersson711 skrev:Nu är det parodi.
Jag röstar för att vi lägger ner verksamheten.
mrbeach skrev:jordfelsbrytare skrev:Detta är bland det sämsta hockeymatcher jag någonsin sett alla kategorier. Uselt räcker inte för att beskriva detta.
Förra matchen var en stark konkurrent till årets sämsta match
lejacques skrev:mrbeach skrev:jordfelsbrytare skrev:Detta är bland det sämsta hockeymatcher jag någonsin sett alla kategorier. Uselt räcker inte för att beskriva detta.
Förra matchen var en stark konkurrent till årets sämsta match
Matchen mot Västerås toppar väl ändå?
lejacques skrev:Netterberg är världens bästa spelare.
lejacques skrev:Netterberg är världens bästa spelare.
Andersson711 skrev:lejacques skrev:Netterberg är världens bästa spelare.
McNettan?
lejacques skrev:Andersson711 skrev:lejacques skrev:Netterberg är världens bästa spelare.
McNettan?
Okej. Nu överdriver vi väl kanske lite. Men Nettis borde definitivt vara aktuell för OS
Andersson711 skrev:Att överdriva vore att säga att han ska va med i World Cup. I OS bör han va given. Jag räknar bort honom någon vecka iaf.
Zico skrev:Spelet har absolut ett par tre steg kvar innan det är bra. Bra är dock arbetsmoralen i kväll. Man kanske ska börja i den ändan. Men visst är lagen i denna serie oförutsägbara. Västervik håller jämna steg borta mot Modo. Vita Hästen har 5-2 mot Västerås. Almtuna 3-1 mot Mora. Ingenting är lätt eller givet på förhand.
lejacques skrev:Andersson711 skrev:Att överdriva vore att säga att han ska va med i World Cup. I OS bör han va given. Jag räknar bort honom någon vecka iaf.
![]()
Skämtåsido.
Det är ju ingen hemlighet att jag gillar Netterberg. Vet att vettiga skribenter kan tänka sig att bryta hans kontrakt. Men. Då ska man inte glömma att Nettis nu är uppe i lika många poäng som hyllade Jonathan Davidsson. Dessutom på färre spelade matcher. Lägg till att J.D. och hans bror fått oändligt med speltid i PP, trots att de är två av seriens mest ineffektiva i den spelformen. Med den här skittruppen har vi inte råd att göra oss av med spelare som faktiskt har näsa för poäng.
Andersson711 skrev:lejacques skrev:Andersson711 skrev:Att överdriva vore att säga att han ska va med i World Cup. I OS bör han va given. Jag räknar bort honom någon vecka iaf.
![]()
Skämtåsido.
Det är ju ingen hemlighet att jag gillar Netterberg. Vet att vettiga skribenter kan tänka sig att bryta hans kontrakt. Men. Då ska man inte glömma att Nettis nu är uppe i lika många poäng som hyllade Jonathan Davidsson. Dessutom på färre spelade matcher. Lägg till att J.D. och hans bror fått oändligt med speltid i PP, trots att de är två av seriens mest ineffektiva i den spelformen. Med den här skittruppen har vi inte råd att göra oss av med spelare som faktiskt har näsa för poäng.
Kritiken mot Netterberg har ju varit att han är lite slö i hemkomnes emellanåt.
Minns någon Pavel Brendl? Var fan inte förbi mittlinjen i hemjobbet men öste in poäng. Får vi det av en spelare är jag nöjd.
Andersson711 skrev:Där har vi liksom vårt problem, det är ingen som får sticka ut åt något håll. Alla ska kunna spela 5v5, PP och BP.
Då blir det såhär, slätstruket.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster