Jompii skrev:Vet någon vilket lag det är som släppt in minst mål i Hockeyallsvenskan i år och vilka som har bäst målvaktseffektivitet? Pawhlen, vet du?
+1
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Jompii skrev:Vet någon vilket lag det är som släppt in minst mål i Hockeyallsvenskan i år och vilka som har bäst målvaktseffektivitet? Pawhlen, vet du?
Farzan skrev:Jompii skrev:Vet någon vilket lag det är som släppt in minst mål i Hockeyallsvenskan i år och vilka som har bäst målvaktseffektivitet? Pawhlen, vet du?
+1
Pawhlen skrev:Jompii skrev:Vet någon vilket lag det är som släppt in minst mål i Hockeyallsvenskan i år och vilka har bäst målvaktseffektivitet? Pawhlen, vet du?
Och vad hjälper det i ett slutspel? Vad man gör i grundserien spelar ingen roll, HV:s viktigaste matcher i klubbens historia startar i samband med att HA-slutspelet startar. Matcherna dit är i princip bara till för att försöka sätta ett grundspel.
Vill vi verkligen gå in i ett slutspel med ett så här virrigt försvarsspel och en målvakt som inte inger något som helst lugn längst bak i klubbens viktigaste veckor någonsin sedan bildandet?
Robert.76 skrev:Farzan skrev:Jompii skrev:Vet någon vilket lag det är som släppt in minst mål i Hockeyallsvenskan i år och vilka som har bäst målvaktseffektivitet? Pawhlen, vet du?
+1
Tur att ni 2 är nöjda, jag tycker spelet ser bedrövligt ut
Jompii skrev: I dagens match så ser det lite virrigt ut absolut. Det jag mer anmärker på är alla domedagsprofeter som kastar ut sig att HV71 spelar det sämsta försvarsspelet på 30 år och att allt är helt katastrof i defensiven. Inte bara i dag utan något som nämns vid varje match. Ibland så blir man förvånad att HV71 ens klarar att hålla sig ifrån de platser som benämns med negativt kval...Är så tröttsamt att höra personer ständigt klaga, match efter match. Det är inte NHL vi spelar i. Vi spelar i HA och vi har hittils dominerat ligan i alla avseenden. Sitt ner i båten och halshugg inte laget för saker som de är bäst i serien på....
Sen kan man absolut ifrågasätta dagens försvarsspel men att skrika konstant att man måste värva massa spelare, att försvaret i år är värdelöst är bara patetiskt enligt mig.
Jompii skrev:I dagens match så ser det lite virrigt ut absolut. Det jag mer anmärker på är alla domedagsprofeter som kastar ut sig att HV71 spelar det sämsta försvarsspelet på 30 år och att allt är helt katastrof i defensiven. Inte bara i dag utan något som nämns vid varje match. Ibland så blir man förvånad att HV71 ens klarar att hålla sig ifrån de platser som benämns med negativt kval...Är så tröttsamt att höra personer ständigt klaga, match efter match. Det är inte NHL vi spelar i. Vi spelar i HA och vi har hittils dominerat ligan i alla avseenden. Sitt ner i båten och halshugg inte laget för saker som de är bäst i serien på....
Sen kan man absolut ifrågasätta dagens försvarsspel men att skrika konstant att man måste värva massa spelare, att försvaret i år är värdelöst är bara patetiskt enligt mig.
Pawhlen skrev:Sören Persson är lika usel som vanligt, solklar bentackling på Vesel
shitkicker skrev:
Men att jag är en av dom som skulle ha klagat ”alltid och hela tiden på allting” denna säsong stämmer FAN inte! Jag har valt glädjen hela denna säsongen och försvarat lagets sämre insatser.
Och jag tror nog det blir 3p även ikväll. Inte på grund av försvarsspelet dock, utan snarare trots det….
Highlander skrev:Ingen utvisning? Lindbäck fälldes ju så det stod härliga till.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster