Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
mrbeach skrev:ÄNTLIGEN
Tanke skrev:Flytmål, men det var resultatet av lite kämpa och jävlaranamma! Bra.
domarna.se skrev:Angående #HV71 som nu gjort mål igen. Andra gången fr o m säsongen 99/00 som ett lag släppt in 17 raka mål i grundserien av högsta ligan utan att själv göra mål. Västerås 99/00 det andra laget. #SHL
Robert.76 skrev:Vilken tackling av Sandberg!
Guld skrev:5 matcher på Murray?
Guld skrev:5 matcher på Murray?
matsqq skrev:Guld skrev:5 matcher på Murray?
Tyst, sluta ge dem ideer
Tedenby skrev:Åh, vad jag tappar lusten för svensk ishockey. En tvåa interference, visst. Men att Berglund inte för en sekund höjer blicken när han befinner sig i den situationen. I nordamerika är det ingen fråga om det smäller i det läget. Kan inte klandra Murray för den.
Guld skrev:Tedenby skrev:Åh, vad jag tappar lusten för svensk ishockey. En tvåa interference, visst. Men att Berglund inte för en sekund höjer blicken när han befinner sig i den situationen. I nordamerika är det ingen fråga om det smäller i det läget. Kan inte klandra Murray för den.
Jag håller med. Så jävla farligt är det inte..
Visst lite sen, men inte helt off heller.
Robert.76 skrev:Den idioten ska inte spela en match till för HV, inte första gången som han inte kan hålla sig kall.
Guld skrev:Domarna är ju helt blåsta.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster