Robert.76 skrev:Det är bara att inse, vi har för mkt mellanmjölk för PP, Bengtsson är tyvärr, alldeles för dålig.
Varför spelar vår mest defensive forward PP ens?
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Robert.76 skrev:Det är bara att inse, vi har för mkt mellanmjölk för PP, Bengtsson är tyvärr, alldeles för dålig.

jordfelsbrytare skrev:Helt ärligt hur F-A-N tänker man när man satt Bengtsson som playmaker i en pp uppställning match efter match?
Är det konstigt att vi ligger på plats 13 i pp?
Andersson711 skrev:Jag förstår inte.
Kan ngn som förstår berätta vad i helvete 28 gör på isen i PP?
Robert.76 skrev:jordfelsbrytare skrev:Helt ärligt hur F-A-N tänker man när man satt Bengtsson som playmaker i en pp uppställning match efter match?
Är det konstigt att vi ligger på plats 13 i pp?
Bengtsson ska gnugga, spela BP och vara jobbig. I PP har han inget, absolut inget att göra.
Lakun skrev:Teden.... hade han haft förmågan att göra mål hade han vart bäst i shl

Pg79an skrev:Helt ärligt Lindbom, du bör avgå. Lyckas bevisligen inte nå fram med sitt budskap.
Han får gärna ta med sig målvaktstränare Rahm också för det finns fan inte många målvakter som tagit kliv under hans ledning, snarare tvärtom faktiskt.
Till nästa sässe bör följande spelare få lämna: Sundh, Johnsson, Persson, Ytterell, Lauridsen,Sandström
Andersson711 skrev:Nu har vi då Ljungh och Teden som visat att de verkligen har kemi, varför i hela världen då splittra dem denna matchen?
Den här tränarstaben kommer jag aldrig bli klok på.
Förväntar mig nya 5-årskontrakt till dem allihopa lagom till jul.
hammare7 skrev:Andersson711 skrev:Nu har vi då Ljungh och Teden som visat att de verkligen har kemi, varför i hela världen då splittra dem denna matchen?
kan ju inte låta några vara bättre än andra de förstör gruppdynamiken.....

Nick skrev:SÄTT FÖR I HELVETE IHOP TEDEN OCH LJUNGH!!
Andersson711 skrev:Nu har vi då Ljungh och Teden som visat att de verkligen har kemi, varför i hela världen då splittra dem denna matchen?

frippe-borås skrev:Pg79an skrev:Helt ärligt Lindbom, du bör avgå. Lyckas bevisligen inte nå fram med sitt budskap.
Han får gärna ta med sig målvaktstränare Rahm också för det finns fan inte många målvakter som tagit kliv under hans ledning, snarare tvärtom faktiskt.
Till nästa sässe bör följande spelare få lämna: Sundh, Johnsson, Persson, Ytterell, Lauridsen,Sandström
Sundh? Gör ju aldrig en dålig match! Finns det ju 15 andra jag hellre hade sett lämna före honom.
tommy1985a skrev:HV dansar ju där ute idag, orättvis ledning av Luleå som iofs in spelat dåligt de heller, men HV71 har varit bättre hela matchen, Borde ledat med 3-1. Spelmässigt så ser det bättre ut än nånsin, vilket flyt man har i spelet, rörelse passningar på bladen, fina lägen. Det är bara målen som saknas och lite fler avslut på mål så borde vi vända detta och vinna i tredje.
Man kan i alla fall inte klaga på spelet den här matchen, man kan liksom inte spela bättre än vad man gör, i mina ögon nästan prickfritt spelmässigt, Bara målen som saknas.
Tycker mig se att Ljungh hittat en helt ny nivå också än han hade i starten av säsongen, Mycket mer fart under skridskorna nu och mycket fina finesser likt Tedenby som öppnar upp för många fina lägen åt sig själv och lagkamrater, spelar riktigt bra just nu.
tommy1985a skrev:HV dansar ju där ute idag, orättvis ledning av Luleå som iofs in spelat dåligt de heller, men HV71 har varit bättre hela matchen, Borde ledat med 3-1. Spelmässigt så ser det bättre ut än nånsin, vilket flyt man har i spelet, rörelse passningar på bladen, fina lägen. Det är bara målen som saknas och lite fler avslut på mål så borde vi vända detta och vinna i tredje.
Man kan i alla fall inte klaga på spelet den här matchen, man kan liksom inte spela bättre än vad man gör, i mina ögon nästan prickfritt spelmässigt, Bara målen som saknas.
Tycker mig se att Ljungh hittat en helt ny nivå också än han hade i starten av säsongen, Mycket mer fart under skridskorna nu och mycket fina finesser likt Tedenby som öppnar upp för många fina lägen åt sig själv och lagkamrater, spelar riktigt bra just nu.
Fortsätter man spela såhär så är jag inte ett dugg orolig för HV71, Det enda man skulle kunna vara orolig över är målvaktspelet från Sandström som aldrig kommer upp i tillräckligt hög nivå nån match än så länge

Nick skrev:SÄTT FÖR I HELVETE IHOP TEDEN OCH LJUNGH!!

Fortsätter man spela såhär så är jag inte ett dugg orolig för HV71, Det enda man skulle kunna vara orolig över är målvaktspelet från Sandström som aldrig kommer upp i tillräckligt hög nivå nån match än så länge
eisbjern skrev:tommy1985a skrev:HV dansar ju där ute idag, orättvis ledning av Luleå som iofs in spelat dåligt de heller, men HV71 har varit bättre hela matchen, Borde ledat med 3-1. Spelmässigt så ser det bättre ut än nånsin, vilket flyt man har i spelet, rörelse passningar på bladen, fina lägen. Det är bara målen som saknas och lite fler avslut på mål så borde vi vända detta och vinna i tredje.
Problemet är att hur mycket man än åker i cirklar runt motståndarna så gör man inga mål från sarghörnen. Hur många gånger har vi haft pucken i slottet idag? Kan nog räkna dem på en hand...

lejacques skrev:Man brukar snacka om läktarcoacher. Men frågan är om inte forumet och alla som rasar i sociala medier skulle få ut mer av det här laget.
Vi hade chansen att göra något vettigt under uppehållet. HV valde att mysa med NBS.
Skandal.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster