Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Robert.76 skrev:Nä, detta är inte domarnas fel, lika lite som det var igår. Ett uselt lag, med uselt folk i båset. Det kostade poäng ikväll.
shitkicker skrev:Jag skulle gärna vilja se statistiken över hur resultatet blir i de matcher Sjöqvist dömer HV. Känslan är att det är oerhört svårt för HV att vinna med Sjöqvist på isen. Oerhört svårt.
Quila skrev:Yennefer skrev:Quila skrev:Inte domarnas fel. Vi ger dom lägen att döma utvisning mot oss. Inget de hittar på liksom. Det borde varit avgjort, men höll inte ihop laget och man stod inte upp vid zoningångarna. Vår store stjärna halvtrippar Junland bakom LHC:s mål med drygt 2 min kvar. LHC:s store stjärna gör 3 mål och vänder matchen på egen hand.
Den utvisningen var väl billig som bara den?
Japp billig, men varför ens ge dom den möjligheten att blåsa. Riktigt onödigt.
Quila skrev:Yennefer skrev:Quila skrev:Inte domarnas fel. Vi ger dom lägen att döma utvisning mot oss. Inget de hittar på liksom. Det borde varit avgjort, men höll inte ihop laget och man stod inte upp vid zoningångarna. Vår store stjärna halvtrippar Junland bakom LHC:s mål med drygt 2 min kvar. LHC:s store stjärna gör 3 mål och vänder matchen på egen hand.
Den utvisningen var väl billig som bara den?
Japp billig, men varför ens ge dom den möjligheten att blåsa. Riktigt onödigt.
Yennefer skrev:Sir Ward skrev:Overkligt att inte ta en timeout i slutminuterna. Faktiskt obegripligt.
Kanske för att inte LHC möjligheten att vila och snacka ihop sig?
Jag säger inte att det var rätt beslut att ta, men det är förmodligen förklaringen.
Hest skrev:Vilken jävla misär.
Quila skrev:Finns liksom ingen anledning alls att gå in och veva med klubban där. Man måste ha kylan…
HV-supportern skrev:Dom där två poängen vi tappade idag kan visa sig bli livsviktiga när vi summerar tabellen.
Legogubbe skrev:Hv fans måste fan vara världsbäst på att alltid skylla på domaren. Aldrig HV71 som är dåliga. Så trött på denna inkompetenta analysen gång på gång. Sen har jag aldrig fattat poängen att alltid häckla och hata LHC så mycket. Är ju bara pinsamt när vi åker på torsk!
lillskogen skrev:Tyvärr
Vilja att förlora är större än viljan att vinna.
Sen att nån inte kan begära timeout. Läget för avsked? Ja varför inte om vi kan byta till glädje att vinna
Så jädra sjukt ändå
Guld skrev:Quila skrev:Finns liksom ingen anledning alls att gå in och veva med klubban där. Man måste ha kylan…
Men sådana situationer ser man ju till som tätt varje match.
Hade kanske varit ok om man samtidigt tog nåt annat på silver.
Det är ju DET som är problemet. Inte att 20 åkte ut.
Legogubbe skrev:Hv fans måste fan vara världsbäst på att alltid skylla på domaren. Aldrig HV71 som är dåliga. Så trött på denna inkompetenta analysen gång på gång. Sen har jag aldrig fattat poängen att alltid häckla och hata LHC så mycket. Är ju bara pinsamt när vi åker på torsk!
lillskogen skrev:Tyvärr
Vilja att förlora är större än viljan att vinna.
Sen att nån inte kan begära timeout. Läget för avsked? Ja varför inte om vi kan byta till glädje att vinna
Så jädra sjukt ändå
mrnorrland skrev:HV-supportern skrev:Dom där två poängen vi tappade idag kan visa sig bli livsviktiga när vi summerar tabellen.
De två poängen vi förlorade kan va de som avgör så Vi åker ut
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster