Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
frippe-borås skrev:Men den stora frågan denna match är: Hur kunde man blåsa straff när Sandberg tappar klubban? Finns väl inte en hockeyspelare som väljer att slänga klubban i det läget!
Donovan måste man försöka förlänga med! En back av klass och såna backar vi måste ha.
Finnarna får godkänt men tror de kommer komma upp mer framöver.
Emil visar återigen att han inte ska spela.
Gunnarsson visar ett osäkert intryck.
Vi måste sluta bjuda på mål!
tom_flaska skrev:Johan Davidsson!
Sug på den domarjävlar och Bandy arslen!
Fegon_ skrev:Det spelar ingen roll om man slänger eller tappar klubban.. Tyvärr. Klockren straff
Sir Ward skrev:tom_flaska skrev:Johan Davidsson!
Sug på den domarjävlar och Bandy arslen!
Davidsson? Bandy?

Fegon_ skrev:Det spelar ingen roll om man slänger eller tappar klubban.. Tyvärr. Klockren straff
Tropåt skrev:Grymt starkt att råna Rögle på 2 poäng ikväll.
Se Simons ögon, markera att ge fan i våra spelare. Han höjde sig grymt mycket i mina ögon ikväll. Dom knöt nävarna.. Gnäll inte på domarna, men kan till viss del hålla med er som vill "gnälla" det va fördel rögle rakt igenom... Visa domslut va såpass dåliga att sambon bad mig låta bli tvn annars hade ja skickat den all världens väg..

Du hörde Lillis eller? Domarna försöker få alla på isen. Skulle kunna bli 4 mot 4 men blev 5 mot 5. Helt okej för mig för det va snudd på bentackling. Jag håller inte med dig, vi alla ser det olika. Räcker nog så, annars blir denna tråden jättelångDiabolics skrev:Legogubbe skrev:Varför allt gnäll på domarna? Så jävla dåliga va dom inte. Kanske dags att läsa boken lite. Hemmafördel? Ja kanske det men har inte alla lag det. Tycker dom tog det dom ska ta. Sen kan jag tycka HV tar jävligt dumma utvisningar som kostar ett eller två mål. Tur att Bögle tog fler.
sorry, du är ute på tunn is, detta var bland det värsta jag sett på väldigt lång tid. Kolla igenom matchen igen. otroligt tveksamma utvisningar på hv, samt total avsaknad av åtgärder mot rövle i liknande eller värre situationer.
man väljer att bortse för divingen, vilket inte är tillåtet, blåser man där är det utvisning för hv eller en diving på rövle.
Sir Ward skrev:Fegon_ skrev:Det spelar ingen roll om man slänger eller tappar klubban.. Tyvärr. Klockren straff
Med riktning mot pucken som detta var. Tycker den regeln bör hårdgranskas helt klart.
håvesjuttioett skrev:Sköna två poäng idag. Ej att förglömma hur den idag gode Bristedt tidigare bötfällts för svandyk
shitkicker skrev:Sir Ward skrev:Fegon_ skrev:Det spelar ingen roll om man slänger eller tappar klubban.. Tyvärr. Klockren straff
Med riktning mot pucken som detta var. Tycker den regeln bör hårdgranskas helt klart.
Som regeln är skriven så kan domaren inte annat än döma straff där. Och det är inte domarens "fel" heller. Sur situation att både hamna i och behöva döma i.
Tropåt skrev:Ja du, det oddset är åtminstone grymt sexigt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster