Bra kämpat vänner! Det är nog inte många som inte anser att ni förtjänade alla tre poäng i lördags.
Jag har suttit där ni suttit i många år i rad, och inget utesluter att jag inte kommer sitta där om några veckor igen.
Jag skickar med lite input, något som kallas expectation management. Visst var det någon expert som tippade HV som seriesegrare, men nja, Nubben har värvat stabilt för att överleva säsongen. Man kan inte å i spinn för att Herman Hansson är en klippa, han kommer inte vinna matcher åt er. Han kommer att vara en bidragande orsak men inte mer. Säsongen är oändligt lång och ni kommer att med största sannolikhet kliva förbi flera lag. Av egen erfarenhet vet jag att det är ett maraton, inte ett 100m lopp. Låt det få se ut som skit när det gör det, se den stora bilden. Månad för månad kommer ni att äta er in, men under en enskild vecka kan det se ut som skit i tabellen. Veckan efter är det full pott, och så håller det på. Inte ens i januari kommer ni ha en jävla aning om utgången. Charmigt, eller hur.
Sluta tjura, det kommer att se ut så här för många lag den här säsongen. Ni råkade bara få skiten i starten, det kommer att vända.
Matchen igår då. Jo då, vi blev ordentligt jävla överkörda. Jag är riktigt besviken på mitt eget lag (Högberg kan väl få godkänt

). I övrigt hae jag hoppats att man hade kunnat hantera ALLT på ett bättre sätt. Från mitt, högst färgade perspektiv, kan jag väl erkänna att jag inte är nöjd med Sjöqvists insats heller. Löjliga utvisningar på alla möjliga spelare, Miele, eller
Jesper Pettersson. Min åsikt är att vi blev bedrövligt hårt bestraffade och fick aldrig igång något spel värt namnet, och det utnyttjade HV. Hatten av, vi får se hur nästa match ser ut. Rimligtvis borde spelarna kunna bli stärkta av insatsen, om inte så får Samuelsson ta ansvaret för det.
Kör hårt vänner