Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
lejacques skrev:hv-mannen skrev:Inga kommentarer från mrnorrland
mrnorrland är nog lika glad som du och jag. Oavsett vad han tycker, oavsett vad man tycker om det, så har han till skillnad från många andra hängt kvar här på forumet trots degradering. Uppenbarligen bryr han sig precis lika mycket som du, jag, Diabolics, Quila, Kamy, Nick, Windom Earl, Sir Ward etc etc.
frippe-borås skrev:Alla lag som går upp säger att det är ungefär som att vunnit SM guld!
Vad händer om Hv71 går upp? Blir det något firande på stan tro?
frippe-borås skrev:Alla lag som går upp säger att det är ungefär som att vunnit SM guld!
Vad händer om Hv71 går upp? Blir det något firande på stan tro?
1989 skrev:lejacques skrev:hv-mannen skrev:Inga kommentarer från mrnorrland
mrnorrland är nog lika glad som du och jag. Oavsett vad han tycker, oavsett vad man tycker om det, så har han till skillnad från många andra hängt kvar här på forumet trots degradering. Uppenbarligen bryr han sig precis lika mycket som du, jag, Diabolics, Quila, Kamy, Nick, Windom Earl, Sir Ward etc etc.
Hammare7 är ett troll.
Sir Ward skrev:HV-supportern skrev:Lakun skrev:Hur överlever man detta???
Whisky.
Sju komma fem.
lejacques skrev:hv-mannen skrev:Inga kommentarer från mrnorrland
Henke67 skrev:Ett inlägg försvann så jag försöker igen.
Vem slog passen till Hunter som gjorde att han kunde stöta vidare till Powell. Och varför ser/nämner inte en enda expert att det var minst lika viktigt som vad som hände efter offensiva blå.
Henke67 skrev:Och varför ser/nämner inte en enda expert att det var minst lika viktigt som vad som hände efter offensiva blå.
Highlander skrev:Väldigt OT. Men när Cmore intervjuar Kelleher efter slutsignalen så fick jag såna vibbar från tjejen i American Pie. Ni vet hon "one day, at bandcamp.."
Det var nåt med hans tonläge och ordföljd...![]()
Förlåt.
Diabolics skrev:Henke67 skrev:Ett inlägg försvann så jag försöker igen.
Vem slog passen till Hunter som gjorde att han kunde stöta vidare till Powell. Och varför ser/nämner inte en enda expert att det var minst lika viktigt som vad som hände efter offensiva blå.
Torp.
Henke67 skrev:Diabolics skrev:Henke67 skrev:Ett inlägg försvann så jag försöker igen.
Torp.
Och vissa människor vill få det till att han bara duger till att tackla… Hoppas Coachteamet ser mer än experterna. Den passen öppnade för hela möjligheten. Och han får inte det minsta credit!
Farzan skrev:Jag har varit på plats två gånger tidigare när HV gått upp i högsta serien. Jag hoppas jag får uppleva det på plats en sista gång. Jag kommer göra allt jag kan på söndag för att det ska bli tredje gången gillt. Dessutom hoppas jag att jag slipper göra det igen.
Kämpa HV! Älska HV!
Farzan skrev:Jag har varit på plats två gånger tidigare när HV gått upp i högsta serien. Jag hoppas jag får uppleva det på plats en sista gång. Jag kommer göra allt jag kan på söndag för att det ska bli tredje gången gillt. Dessutom hoppas jag att jag slipper göra det igen.
Kämpa HV! Älska HV!
Diabolics skrev:Farzan skrev:Jag har varit på plats två gånger tidigare när HV gått upp i högsta serien. Jag hoppas jag får uppleva det på plats en sista gång. Jag kommer göra allt jag kan på söndag för att det ska bli tredje gången gillt. Dessutom hoppas jag att jag slipper göra det igen.
Kämpa HV! Älska HV!
Laddar du med räkmacka?
Diabolics skrev:Henke67 skrev:
Och vissa människor vill få det till att han bara duger till att tackla… Hoppas Coachteamet ser mer än experterna. Den passen öppnade för hela möjligheten. Och han får inte det minsta credit!
Klabbe skrev:På söndag är jag och dottern på plats. Hon var så ledsen när vi inte fick biljett för 5 år sen när Önerud avgjorde. Hoppas jag får ge henne detta som en revansch. Har ev en biljett över. Mejla på klasf76@hotmail.com vid intresse. Först till kvarn. Självklart till inköpspris. Obs ev, inte säkert.
PapaEmeritus skrev:Vad finns det att fira? Vi åkte ur med ett jävla buller och bång förra året. Hela denna säsongen har gått åt till att fixa detta.
En knuten näve i all stillhet, sen får det fan vara bra så.
Gör ert jobb och vinn match fem och så glömmer vi allt från 2017 tills nu.
Sir Ward skrev:Klabbe skrev:På söndag är jag och dottern på plats. Hon var så ledsen när vi inte fick biljett för 5 år sen när Önerud avgjorde. Hoppas jag får ge henne detta som en revansch. Har ev en biljett över. Mejla på klasf76@hotmail.com vid intresse. Först till kvarn. Självklart till inköpspris. Obs ev, inte säkert.
Blev rörd av ditt inlägg.
Du kan hälsa din dotter att vi till 95% går upp till SHL nu på Söndag.
Och det lovar jag.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster