Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Jompii skrev:Hade vi haft full/100% utdelning på våra vassa målchanser denna matchen så hade det fortfarande stått 3-0...
lejacques skrev::lol:Jompii skrev:Hade vi haft full/100% utdelning på våra vassa målchanser denna matchen så hade det fortfarande stått 3-0...
Legogubbe skrev:Jaha, vem eller vilka vill lämna truppen efter ikväll?

eisbjern skrev:Legogubbe skrev:Jaha, vem eller vilka vill lämna truppen efter ikväll?
Och göra succé i andra lag.
tom_flaska skrev:Bara att gratulera domarna till segern. Jag är absolut inte bitter.
God natt.
lejacques skrev:Crille: Nej, man kan inte köpa hjärta. Men man kan för de pengar som Nubben fått till sitt förfogande köpa ihop ett bättre lag än det här. Ett lag som INTE ska ligga sist i serien efter 6 omgångar, utan en enda trepoängare. Pengarna man lägger ska spegla resultaten. Där sätter jag ribban för mina förväntningar på HV, och bedömer också insatsen därefter.
Crille skrev:lejacques skrev:Crille: Nej, man kan inte köpa hjärta. Men man kan för de pengar som Nubben fått till sitt förfogande köpa ihop ett bättre lag än det här. Ett lag som INTE ska ligga sist i serien efter 6 omgångar, utan en enda trepoängare. Pengarna man lägger ska spegla resultaten. Där sätter jag ribban för mina förväntningar på HV, och bedömer också insatsen därefter.
Jag håller med till stor del, men titta på dagens HV. Var skaver skon? Är det tredje- eller fjärdekedjan? Nä, de håller ju måttet för lägre kedjor på SHL-nivå. Det är de nya spelarna, i synnerhet de nya sk stjärnspelarna som är problemet. Martinsson och Ortio är bra, sen är det dåligt rakt igenom…
Sen backvärvningarna av Bengtsson och Westerlund är inget annat än fullständig katastrof!
Crille skrev:lejacques skrev:Crille: Nej, man kan inte köpa hjärta. Men man kan för de pengar som Nubben fått till sitt förfogande köpa ihop ett bättre lag än det här. Ett lag som INTE ska ligga sist i serien efter 6 omgångar, utan en enda trepoängare. Pengarna man lägger ska spegla resultaten. Där sätter jag ribban för mina förväntningar på HV, och bedömer också insatsen därefter.
Jag håller med till stor del, men titta på dagens HV. Var skaver skon? Är det tredje- eller fjärdekedjan? Nä, de håller ju måttet för lägre kedjor på SHL-nivå. Det är de nya spelarna, i synnerhet de nya sk stjärnspelarna som är problemet. Martinsson och Ortio är bra, sen är det dåligt rakt igenom…
Sen backvärvningarna av Bengtsson och Westerlund är inget annat än fullständig katastrof!
Diabolics skrev:Ödesmatch på lördag.
Där kan säsongen avgöras. Klarar vi inte av att mobilisera nu, då kantrar skutan är jag rädd för.....
shitkicker skrev:För nubben är nubben. Inte en ”has been”. En ”never was”.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst