Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Andersson711 skrev:jordfelsbrytare skrev:Jag nattade barn tidigare så jag missade intervjun med Hult.
Vad sas? Gjorde Hult en Hult snackade bort minst 1 värvning? Fick Hult någon relevant kritisk fråga?
Han pratade bort Sandin fint med att ”vi har många duktiga juniorer som knackar på dörren”.
En klassisk Hult blir det, försvinner 2 ersätter man med max 1, helst ingen.

vonk skrev:Lux skrev:Gör ont att se.
Man tar alltså TVÅ 6-man på isen. TVÅ! Det är fan parodi.
Vem saknas i båset, vem coachar backar/fw? Båda fall TMP var det 3 backar plötsligt inne, hoppsan!
En gång är ingen gång, två år virrighet.
Windom Earle skrev:Andersson711 skrev:jordfelsbrytare skrev:Jag nattade barn tidigare så jag missade intervjun med Hult.
Vad sas? Gjorde Hult en Hult snackade bort minst 1 värvning? Fick Hult någon relevant kritisk fråga?
Han pratade bort Sandin fint med att ”vi har många duktiga juniorer som knackar på dörren”.
En klassisk Hult blir det, försvinner 2 ersätter man med max 1, helst ingen.
Ja, men det låter väl helt rimligt. Om Sandin försvinner imorgon innebär det faktiskt ingen försvagning av laget. Som det ser ut nu ska Olausson, Wennlund och Nybeck vara HV:s förstaline. Skönt att det finns ett ljus i den gråa dimma som annars gäller. Om Lias försvinner blir det dock ännu gråare, så även om han trampar lite vatten efter avstängning så är det en förlust som måste ersättas.
Diabolics skrev:Som sagts innan, det finns säkert en klausul i avtalet runt Sandin om att han måste få spela mycket för att avtalet skall gälla.
Man kan klaga på ett sådant avtal i efterhand, men jag tror få skulle se det som ett större problem när de hyllade sandin under förra året.
Pg79an skrev:Diabolics skrev:Som sagts innan, det finns säkert en klausul i avtalet runt Sandin om att han måste få spela mycket för att avtalet skall gälla.
Man kan klaga på ett sådant avtal i efterhand, men jag tror få skulle se det som ett större problem när de hyllade sandin under förra året.
Fast som det ser ut nu så är det ju bara att skita i att ge honom speltid så blir man ju snabbt av med honom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster