Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
tom_flaska skrev:Jaha så har vi den fantastiska domarkåren som är igång igen!
tom_flaska skrev:Grattis till domarkåren! God natt nu har jag gett upp hoppet.
Cyruz skrev:Har Cnomore satt mickarna på bättre platser eller låter klacken lite mer än vanligt?
Cyruz skrev:tom_flaska skrev:Grattis till domarkåren! God natt nu har jag gett upp hoppet.
Hoppas att du är rejält ironisk
#22 Bemersten skrev:Sen så är väl nästan alla HV´s utvisningar ganska onödiga. Är inte ofta man ser det motsatta faktiskt.
Cyruz skrev:Mjöd, denna underbara dryck. Tror jag tar mig en själv faktiskt
sir Ward skrev:Cyruz skrev:Mjöd, denna underbara dryck. Tror jag tar mig en själv faktiskt
En Riktig Blå man tror inte, han vet att Hv71 är lika med Vikinga läsk![]()
Skål Cyruz!
Cyruz skrev:Bra filmat Ledin, det minsta du kunde göra med tanke på ditt hjärnsläpp tidigare.
StoNie skrev:Cyruz skrev:Bra filmat Ledin, det minsta du kunde göra med tanke på ditt hjärnsläpp tidigare.
Ser du ens matchen Cyrus? Svårt att få de där till en filmning. Dock är det en farlig tackling då Rahimi tacklar väldigt långt ifrån sargen.
StoNie skrev:Måste vara en av de sämsta perioderna i årets elitserie av HV. Fruktansvärt tamt och okontrollerat.
Får försöka se det positivt, svårt att spela sämre de två kommande perioderna.
Pawhlen skrev:StoNie skrev:Måste vara en av de sämsta perioderna i årets elitserie av HV. Fruktansvärt tamt och okontrollerat.
Får försöka se det positivt, svårt att spela sämre de två kommande perioderna.
Även om jag inte ser matchen måste jag säga att andra perioden mot MODO är den sämsta i år
shitkicker skrev:Jag är imponerad av HV! Trots att dom inte är med i matchen ligger dom bara under med 1 mål.
Linköping blandar och ger ganska mycket. Varvar briljanta kontringar och tight defensiv med ett stundtals horribelt passningsspel.
HV spelar stabilt, men tyvärr också dåligt. Skapade några lägen, men inga chanser. Gunnarsson ser inspirerad ut och är HVs bäste hittills.
Ser ju inte helt roligt ut idag, men HAV FÖRTRÖSTAN! HV har legat under med mer, i mycket mer utsatta lägen, i hemmaborgen mot Linköping och vänt och vunnit!
Det är inte i närheten av slut! KOM IGEN, HV!
sir Ward skrev:7-18 i skott!!!!!
Vi kommer att få se ett helt annat Hv71 i 2a.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster